معرفی خودروی جذاب و چشم نواز بنتلی رندییر 8

به گزارش مجله گذر عمر، به عنوان بخشی از ویژگی های ظاهری این خودرو که رندییر 8 نام دارد، می توان به قطعات فیبر کربن، لبه های جانبی، اسپویلر درب صندوق عقب و دیفیوزر عقب اشاره کرد.

معرفی خودروی جذاب و چشم نواز بنتلی رندییر 8

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبر خودرو، قسمت جلویی آن دارای یک نوار طلایی است که از پایین کاپوت عبور می کند و به تزئین کاپوت 3 بعدی چاپ منجر می شود که یک گوزن شمالی (یا شاید پرواز) را نشان می دهد. این گوزن شمالی به جای نشان معمولی خودرو، در کنار 8 در قسمت پایین فاشیای جلو ظاهر می شود. برای مطابقت با این موضوع، این سدان بر روی چرخ های طلای 22 اینچی سوار می شود .

دوخت های متضاد طلایی است و نام سانتا حتی روی صندلی راننده نیز دیده می شود. پانل ها و داشبورد درب دارای منبت کاری های سفید رنگی هستند که صحنه هایی از قطب شمال را به تصویر می کشند. نسخه ویژه ای از سیستم اطلاعات و سرگرمی بنتلی نیز قابل مشاهده است. همچنین، هنگامی که راننده دکمه روشن شدن موتور را فشار می دهد، زنگ های سورتمه به صدا در می آیند.

سوال آزار دهنده در مورد رندییر 8 مربوط به پیشرانه آن است. فلایینگ اسپر از موتور V8 4.0 لیتری توئین توربو بنتلی استفاده می کند که 542 اسب بخار قدرت (404 کیلووات) و 568 پوند فوت (770 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. این کافی است تا مدل در 4.0 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) و حداکثر سرعت آن 198 مایل در ساعت (318 کیلومتر در ساعت) برسد. این سرعت چشمگیر است ، اما برای تحویل دریافت همه آن هدایا در شب شب کریسمس تقریباً کافی نیست.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 443

به "معرفی خودروی جذاب و چشم نواز بنتلی رندییر 8" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی خودروی جذاب و چشم نواز بنتلی رندییر 8"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید