مشترکان اسدآبادی 400 میلیون تومان به آبفا بدهی دارند

به گزارش مجله گذر عمر، خبرنگاران: مدیر اداره امور آب و فاضلاب شهری گفت: در سطح شهر اسدآباد 400 میلیون تومان مانده مطالبات داریم، از این میزان مطالبه 250 میلیون تومان صرفاً مسکونی، 60 میلیون تومان اماکن دولتی، اداری، نظامی و انتظامی و مابقی سایر کاربری ها است.

مشترکان اسدآبادی 400 میلیون تومان به آبفا بدهی دارند

محمود مرسلی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اسدآباد، با اشاره به سرقت دریچه های آب و فاضلاب در سطح شهر اسدآباد، اظهار کرد: یکی از معضلاتی که ما در سطح شهر با آن روبرو ایم، سرقت دریچه های آب و فاضلاب است که اخیراً این گونه سرقت ها زیاد شده است.

وی با بیان اینکه دریچه های آب و فاضلاب از نوع چدن هستند و با قیمت گرانی خریداری می شوند، اذعان کرد: البته افراد دزد با فروش این دریچه ها به قیمت پایینی اقدام می نمایند.

مدیر اداره امور آب و فاضلاب شهر اسدآباد به خطرات ناشی از نبود دریچه های فاضلاب اشاره نمود و گفت: متأسفانه با توجه به اینکه زیر این دریچه ها خالی و ارتفاع آن زیاد است، ممکن است در مواقع شب اتفاق ناگواری برای افراد و یا موتورسواری که در حال عبور از آن محل باشد، بیفتد.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته این گونه اتفاقات برای افراد افتاده است، از مردم خواست در صورت مشاهده نبود دریچه های به مراتب به ما گزارش دهند.

وی با اشاره به اینکه سال جاری حدود 5 میلیون تومان خسارت در زمینه سرقت دریچه های آب و فاضلاب به ما وارد شده است، مطرح نمود: البته تقریباً خسارت ناشی از سرقت دریچه ها مطرح نیست بلکه بحث امنیت و خطرات ناشی از نبود این دریچه ها برای ما مهم است.

وی درباره مطالبات اداره آب و فاضلاب شهر اسدآباد از مردم یادآور شد: اسدآباد میزان مطالبات ما از مردم نسبت به میانگین استان بالا است و این در حالی است که ما سال جاری افزایش مبلغی روی قبوض آب نداشتیم.

مرسلی با بیان اینکه ما در سطح شهر اسدآباد 400 میلیون تومان مانده مطالبات داریم، اضافه کرد: از این میزان مطالبه 250 میلیون تومان صرفاً مسکونی، 60 میلیون تومان اماکن دولتی، اداری، نظامی و انتظامی و مابقی نیز آموزشی، تجاری و سایر کاربری ها است.

مدیر اداره امور آب و فاضلاب شهر اسدآباد با تأکید بر پرداخت بدهی از سوی ادارات و مردم ابراز کرد: هر چه این مطالبات زودتر تسویه شوند ما می توانیم خدمات بهتری را به همشهریان ارائه دهیم.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 4

به "مشترکان اسدآبادی 400 میلیون تومان به آبفا بدهی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشترکان اسدآبادی 400 میلیون تومان به آبفا بدهی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید