مخالفت قاطع باشگاه های لیگ برتری انگلیس با برگزاری هر 2 سال یک بار جام جهانی

به گزارش مجله گذر عمر، باشگاه های لیگ برتری مخالفت قاطع خود را با برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال به فاصله دو سال اعلام کردند.

مخالفت قاطع باشگاه های لیگ برتری انگلیس با برگزاری هر 2 سال یک بار جام جهانی

به گزارش خبرنگاران، سایت مسابقات لیگ برتر انگلیس طی بیانیه ای گفت که تمامی 20 باشگاه حاضر در این مسابقات، با پیشنهاد فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) برای برگزاری دوسالانه جام جهانی و برنامه های این فدراسیون برای تمدید پنجره بازی های ملی مخالفت کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: همه باشگاه ها درباره اصلاح تقویم فیفا پس از سال 2024 بحث و با برگزاری دو سالانه جام جهانی مخالفت کردند. آنها درباره پیشنهادهای فعلی فیفا که روی سلامت بازیکنان، تجربه هواداران و آماده سازی فصل و کیفیت مسابقات تأثیرات منفی می گذارد، ابراز نگرانی کردند.

ریچارد مسترز مدیر اجرایی مسابقات لیگ برتر در همین باره گفت: لیگ برتر به جلوگیری از تغییرات بنیادی تقویم بازی های فیفا پس از سال 2024 که بر سلامت بازیکنان تأثیر منفی دارد و رقابت، تقویم، ساختارها و قوانین مسابقات داخلی را تهدید می کند، متعهد است. ما پذیرای اصلاحات و ایده های نو هستیم، اما آنها باید تعادل بین فوتبال داخلی و بین المللی را در همه سطوح تقویت کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 926

به "مخالفت قاطع باشگاه های لیگ برتری انگلیس با برگزاری هر 2 سال یک بار جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت قاطع باشگاه های لیگ برتری انگلیس با برگزاری هر 2 سال یک بار جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید