مانیتور گیمینگ ایسر معرفی گردید؛ پنل 57 اینچی با امکانات منحصر بفرد

به گزارش مجله گذر عمر، ایسر همزمان با رونمایی از لپ تاپ خاص و مجذوب کننده خود حالا از مانیتور گیمینگ 57 اینچی هم رونمایی نموده که امکانات منحصر بفرد فراوانی دارد.

مانیتور گیمینگ ایسر معرفی گردید؛ پنل 57 اینچی با امکانات منحصر بفرد

جدیدترین مانیتور گیمینگ ایسر Predator Z57 از پنلی فوق عریض با میزان 57 اینچ بهره می برد و به گونه ای طراحی شده که گیمر را تا ساعت ها می تواند در دنیای بازی غوطه ور کند. وضوح تصویر این پنل به UHD یا 2160 × 7680 پیکسل و رفرش ریت آن هم 120 هرتزی است.

این مانیتور گیمینگ ایسر از نور پس زمینه mini-LED بهره می برد و بیشینه روشنایی آن هم به 1000 نیت می رسد. اعداد و ارقام خاصی در این رابطه اعلام نشده اما ایسر ادعا می نماید دقت رنگ و کنتراست تصویر عالی پنل این محصول جای هیچ نگرانی را حتی برای حرفه ای ترین کاربران هم باقی نمی گذارد.

این مانیتور از فناوری کاربردی تصویر در تصویر هم پشتیبانی می نماید به این صورت که شما می توانید هنگام کار، آن را به دو بخش تقسیم نموده و در هر طرف با یک اپ خاص کار کنید. پشتیبانی از پورت HDMI با استاندارد 2.1 هم سبب شده تا کاربر بتواند کنسول های بازی را هم بدون مشکل به آن متصل نموده و از تجربه بازی های روز با بالاترین کیفیت تجربه کند.

تصویر در تصویر هنگام بازی هم به یاری کاربران می آید و به آن ها اجازه می دهد دو بازی را به صورت همزمان روی یک پنل اجرا و تجربه نمایند. اگر هم به نمایش تصویر دوم روی مانیتور علاقه ندارید، می توانید این تصویر دوم را روی محصول دیگر مثل لپ تاپ اجرا کنید.

مانیتور گیمینگ مجذوب کننده ایسر قرار است در سه ماه دوم سال میلادی جاری در آمریکا برای خرید در دسترس قرار بگیرد. قیمت این محصول هم حدودا 2500 دلار خواهد بود.

ناگفته نماند ایسر از دو مانیتور دیگر با میزان های 34 و 27 اینچی هم رونمایی نموده که آن ها هم گیمینگ هستند و امکانات خوبی دارند. البته پنل مدل 57 اینچی منحنی است اما این دو مدل تخت هستند. وضوح تصویر مدل 34 اینچی به QHD یا همان 3440 × 1440 پیکسل می رسد و رفرش ریت آن هم 180 هرتزی است. قیمت این مانیتور 900 دلار است.

مدل 27 اینچی هم مثل لپ تاپ این شرکت امکان نمایش محتوای سه بعدی را برای کاربران به ارمغان می آورد بدون اینکه احتیاج به عینک مخصوصی باشد. این محصول از نمایشگری با وضوح 4K با رفرش ریت 160 هرتز بهره می برد و قیمت آن هم 2000 دلار اعلام شده است. هر دو مانیتور گیمینگ ایسر هم حوالی سه ماه دوم در بازار در دسترس قرار خواهند گرفت.

منبع: Acer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 دی 1402 بروزرسانی: 18 دی 1402 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1349

به "مانیتور گیمینگ ایسر معرفی گردید؛ پنل 57 اینچی با امکانات منحصر بفرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانیتور گیمینگ ایسر معرفی گردید؛ پنل 57 اینچی با امکانات منحصر بفرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید