فرودگاه استانبول رکورد زد

به گزارش مجله گذر عمر، بنا بر گزارش سازمان فرودگاهی ترکیه، از تاریخ 6نیسان (آوریل) تا به امروز در پروازهای داخلی و خارجی مجموعا 15میلیون 988هزارو748 مسافر به وسیله فرودگاه استانبول به مقاصد مختلف پرواز نموده اند. از این تعداد ، بیش از 11 میلیون نفر به وسیله پروازهای بین المللی ، و حدود 5 میلیون نفر به وسیله پروازهای داخلی ترکیه جا به جا شده اند.

فرودگاه استانبول رکورد زد

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

بعلاوه این مجموعه فقط در ماه ژوئن حدود 6 میلیون مسافر را پذیرا بوده است که این رقم نسبت به فرودگاه آتاتورک در سال گذشته در همان تاریخ 7/4٪ بیشتر بود.

فرودگاه استانبول، یکی از بزرگترین پروژه های حوزه هوانوردی درمقیاس جهانی است که فقط منحصربه استانبول یا ترکیه نیست بلکه از لحاظ منطقه ای و جهانی هم یک پدیده مجذوب کننده است و فعلا بطور سالیانه ظرفیت پذیرش 90 میلیون مسافر را دارد.

این پروژه هنوز به اتمام نرسیده و فقط از فازهای ابتدایی آن رونمایی شده است. تخمین زده میشود که پس از اتمام ، 200 میلیون مسافر از خدمات این فرودگاه بهره مند خواهند شد.

کن نیوز

منبع: گردشبان
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 801

به "فرودگاه استانبول رکورد زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه استانبول رکورد زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید