فرهاد مجیدی عادت دارد استقلال را رها کند

به گزارش مجله گذر عمر، تهران (پانا) -پیشکسوت استقلال معتقد است استعفا احتمالی فرهاد مجیدی از سرمربیگری استقلال بحث جدیدی نیست و او پیش از این هم استقلال را رها نموده است.

فرهاد مجیدی عادت دارد استقلال را رها کند

به گزارش ایران ورزشی، این روزها استقلال در معرض دید رقبا است و از هر حربه ای استفاده می نمایند تا از نظر فنی و یا حاشیه ای این تیم را ضعیف نمایند. بعد از دو امتیازی که استقلال از پرونده گل گهر نصیبش شد، حالا نوبت به بازیکنانی رسیده که گفته می گردد مشمول سربازی شده اند و دیگر نمی توانند برای استقلال بازی نمایند. البته هر لحظه در خصوص این بازیکنان خبری مطرح می گردد و معلوم نیست در نهایت تکلیف این بازیکنان در ادامه لیگ چه می گردد، اما هر چه که هست فعلاً مسأله سربازی دو مدافع استقلال آتوی خوبی برای رقبا است تا بتوانند استقلال را تحت تأثیر قرار دهند، این فشار حذف دو بازیکن تا حدی این روزها اردوی استقلال را تحت تأثیر قرار داده که فرهاد مجیدی حتی تهدید به استعفا نموده است. در خصوص تمام اخبار منتشر شده و بعلاوه تغییراتی که در فدراسیون پیش آمده با هاشم بیک زاده صحبت کردیم، بازیکن سابق استقلال که هنوز با عرق خاصی نسبت به این تیم حرف می زند.

شرایط استقلال خوب است و این تیم این روزها صدرنشین مسابقات لیگ برتر به جای مانده، نظرتان در خصوص شرایط این روزهای استقلال چیست؟

استقلال خوشبختانه صدرنشین مسابقات لیگ برتر است و چندین هفته است که توانسته این شرایط را حفظ کند که امیدوام ادامه داشته باشد. چند سالی است که استقلال نتوانسته قهرمان گردد و طرفداران قهرمانی می خواهند و این حق طبیعی آنها است.

با اینکه استقلال صدرنشین مسابقات لیگ برتر است، اما به این تیم انتقاد می گردد که خوب بازی نمی نماید! نظر شما در خصوص انتقاداتی که به این مسأله می گردد، چیست؟

مهم این است که استقلال صدرنشین مسابقات لیگ برتر است و از این مهم تر قهرمانی استقلال در خاتمه فصل جاری است وگرنه چه فرقی می نماید استقلال با چند گل حریفانش را ببرد. زمانی که ما بازی می کردیم و آقای قلعه نویی سرمربی تیم استقلال بود پنج بازی پشت سر هم یک بر صفر بردیم، اما در نهایت قهرمان شدیم. مهم این است که استقلال قهرمان گردد، فکر می کنید در آینده کسی می گوید که استقلال با چه نتیجه ای برد؟ همه می گویند فلان سال استقلال قهرمان شد. به نظرم مهم این است که استقلال در فصل جاری قهرمان گردد، البته همه دوست دارند تیم مورد علاقه شان خوب بازی کند و گل های بیشتری در یک بازی بزند، اما همان طور که گفتم مهم قهرمانی است.

یکی از برترین رکوردهای استقلال در فصل جاری برترین خط دفاع است، اما این طور که گفته می گردد مدافعان استقلال در فصل جاری مشمول خدمت سربازی می شوند و باید از استقلال بروند، نظرتان در خصوص جدایی احتمالی این دو مدافع چیست؟

استقلال دشمنان زیادی دارد و نمی خواهند این تیم قهرمان گردد و به همین علت است که همه دنبال نقاطی می گردند تا این تیم را از رسیدن به موفقیت دور نمایند. اگر این دو مدافع خوب استقلال بروند مطمئناً شرایط سخت می گردد و برای انتخاب جانشین مشکل ایجاد می گردد.

به همین علت هم هست که گفته می گردد مجیدی تهدید نموده استعفا می دهد و می رود!

فرهاد عادت دارد تیم را رها کند و برود! مگر زمانی که بازی می کرد این کار را در لحظات حساس استقلال انجام نداد یا پیرارسال هم استقلال را در فینال جام حذفی رها نکرد؟! استقلال تیم بزرگی است و باید مربی به احترام طرفداران در شرایط سخت هم بایستد و کارش را انجام دهد.

یکی از نکاتی که در فصل جاری به آن اشاره می گردد این است که حضور گابریل پین مربی ایتالیایی استقلال باعث شد که این تیم خط دفاع مستحکمی داشته باشد. نظر شما در خصوص این مسأله چیست؟

پین با اینکه خیلی کم مصاحبه می نماید اما کارش را خیلی خوب انجام می دهد. استقلال در حال حاضر مثل تیم ملی ایتالیا بازی می نماید و به نظرم دفاعی بازی کردن خودش یک هنر است. خیلی از تیم ها سه تا سه تا گل می زنند، اما شرایط دفاع کردن از گل هایی که زدند را ندارند.

حضور خارجی های استقلال را چطور ارزیابی می کنید، با توجه به اینکه از ژستد انتقاد زیادی می گردد.

ژستد با سر و صدای زیادی به استقلال آمد اما نسبت به پولی که گرفت نتوانست انتظارات را برآورده کند. اما یامگا بازیکن تأثیرگذاری بوده است. پاسکاری خوبی در زمین دارد و گل های زیادی هم برای استقلال به ثمر رسانده است، اما آمانوف مدت کمی در استقلال بوده است و نمی توان به این زودی او را بررسی کنیم و احتیاج به زمان داریم.

در فدراسیون فوتبال تغییراتی انجام شد و آقای عزیزی خادم رفت. این تغییرات را برای فوتبال کشورمان چطور ارزیابی می کنید؟

شایعات زیادی در خصوص عزیزی خادم وجود داشت و مشکلاتی که پیش آمد برای تیم ملی ما برای رسیدن به جام جهانی گران تمام می گردد.

آقای ماجدی فعلاً سرپرست فدراسیون هستند نظر شما در این باره چیست؟

چه ایرادی دارد یک بار هم یک استقلالی رئیس فدراسیون گردد؟! مگر قبلاً پرسپولیسی ها رئیس فدراسیون نبودند. اطمینان هم داشته باشید که آقای ماجدی جانبداری تیمی را نمی نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1066

به "فرهاد مجیدی عادت دارد استقلال را رها کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی عادت دارد استقلال را رها کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید