فرانسه قرنطینه ملی را یک ماه دیگر تمدید کرد

به گزارش مجله گذر عمر، رئیس جمهور فرانسه از تمدید یک ماهه قرنطینه سراسری در این کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داده است.

فرانسه قرنطینه ملی را یک ماه دیگر تمدید کرد

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه چهارشنبه در اظهاراتی گفت: دولت تدابیر قرنطینه ای و محدودکننده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را به مدت یک ماه تمدید می نماید.

بر اساس این گزارش وی در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به مردم فرانسه، اضافه نمود: کسب و کارهای غیرضروری تعطیل خواهد شد و کارمندانی که قادر به دورکاری هستند، در خانه خواهند ماند. شهفرایندان فرانسوی نیز پس از ساعت 7 عصر اجازه خروج از خانه را نخواهند داشت غیر از کارهای ضروری.

این تدابیر جدید قرار است از شنبه اعمال گردد. فرانسه با افزایش چشمگیر موارد ابتلا به ویروس کرونا روبرو شده و ظرفیت بیمارستان ها برای پذیرش بیماران کرونایی رو به تکمیل است.

تنها روز سه شنبه حدود 31 هزار نفر دیگر در فرانسه به ویروس کرونا مبتلا شده اند و حدود 5 هزار نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ها بستری هستند.

بیشتر مدارس فرانسه نیز به مدت 3 هفته تعطیل خواهد بود. فرانسه از جمله کشورهای اتحادیه اروپا است که با کاهش فرایند تزریق واکسن کرونا روبرو شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 590

به "فرانسه قرنطینه ملی را یک ماه دیگر تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه قرنطینه ملی را یک ماه دیگر تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید