(عکس) اقدام جالب بازیکن مغضوب فرهاد مجیدی!

به گزارش مجله گذر عمر، طرفداران فوتبال ایران این روز ها علاوه بر اینکه به شدت پیگیر نتایج تیم های ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هستنند، حاشیه های خبر جنجالی کودک طرفدار استقلال نیز برای آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است و بسیاری از چهره های شناخته شده فوتبال ایران هم به این اتفاق واکنش نشان داده اند.

(عکس) اقدام جالب بازیکن مغضوب فرهاد مجیدی!

پس از ورود رسمی مقامات قضایی به این پرونده کودک آزاری و گزارش هایی که رسانه های مختلف درباره این موضوع منتشر کردند، حالا محمد دانشگر، مدافع استقلال نیز که به دلیل اختلاف با کادر فنی از سفر به عربستان باز مانده، همراه با همتی مسئول کانون طرفداران استقلال به استان خراسان سفر نموده و با حضور در منزل این طرفدار و اهدا هدیه به او، لحظات خوشی را برای این طرفدار آبی پوش به وجود آورده است.

هم چنین علیرضا منصوریان، سرمربی و کاپیتان سابق استقلال نیز در تماسی تلفنی با والدین این طرفدار خردسال تبادل نظر کرد. مادر این کودک استقلالی به منصوریان گفت: ما به دلیل کسالت پدر فرد خاطی و اینکه خانواده او با ما تماس داشتند و حلالیت طلبیدند، از آن ها شکایت نداریم و شاکی آن ها در حال حاضر دولت است و خانواده ما از شکایتش صرف نظر می نماید.

منصوریان نیز در گفت و گوی صمیمانه ای که با این کودک خردسال داشت، به او قول داد با توجه به علاقه این طرفدار به استقلال، آرزوی او را برآورده نموده و مقدمات حضورش در آموزشگاه آبی ها را در اولین فرصت فراهم کند.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 667

به "(عکس) اقدام جالب بازیکن مغضوب فرهاد مجیدی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) اقدام جالب بازیکن مغضوب فرهاد مجیدی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید