تور چک: عرضه بازی پراگماتا تا سال 2023 با تأخیر روبرو شد

به گزارش مجله گذر عمر، در این مدت چیزی که زیاد شنیدیم خبر تأخیر بازی های مختلف بود. حال یک نمونه دیگر هم اضافه شده و بازی پراگماتا (PRAGMATA) تا سال 2023 با تأخیر روبرو شد. شرکت سازنده این بازی، کپکام، خاطرنشان کرد که 1 سال دیرتر بازی را به بازار عرضه خواهد نمود. طبق چیزی که قبلا اعلام شد کنسول های پذیرای آن پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر هستند.

تور چک: عرضه بازی پراگماتا تا سال 2023 با تأخیر روبرو شد

با ما سفر کنید و با تور چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

کپکام در بیانیه ای اظهار داشت:

پراگماتا سال گذشته برای کنسول های نسل 9 به همراه کامپیوتر عرضه شد. اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست تنها چیزی که می دانیم این است که در جهانیی آخرالزمانی جریان دارد. بعلاوه سبک آن هم ماجراجویی و اکشن است.

در تریلر معرفی پراگماتا نکات عجیبی وجود داشت. از یک گربه هولوگرافیک گرفته تا زمینی که در حال نابودی است. اگر تریلر را تا آخر دیده باشید متوجه خواهید شد که به طور ناگهانی اتفاقاتی در زمین افتاده و دو شخصیت اصلی ما به ماه منتقل می شوند. از دیگر چیزهای عجیب در تریلر این بود که چرا دختر بچه از هیچ چیزی برای محافظت از خود در برابر کمبود اکسیژن در ماه استفاده نمی کرد. یا اینکه اصلا چرا جهان در حال نابودی است و اتفاقات دیگر که احتیاج به پاسخ دارند.

به طور کلی در این مدت همان طور که گفتیم عرضه بازی های بسیاری با تأخیر روبرو شدند. علت شرکت های سازنده هم بهبود کیفیت بازی و به نوعی ارائه برترین حالت ممکن است. تغییری که در زمان عرضه پراگماتا ایجاد شد، تغییر بزرگی است. پس این طور که به نظر می رسد ساخت این بازی از آنچه کپکام تصور می نموده سخت تر است و احتیاج به کار بیشتری دارد. کپکام هم تمرکز خود را روی آن گذاشته و به علت اینکه یک بازی تازه است امکان دارد که بیشتر از حالت عادی برای ساخت زمان ببرد.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1107

به "تور چک: عرضه بازی پراگماتا تا سال 2023 با تأخیر روبرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چک: عرضه بازی پراگماتا تا سال 2023 با تأخیر روبرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید