عرضه آثار انتشارات el Faro کلمبیا در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

به گزارش مجله گذر عمر، خبرنگاران ، آنخلیتا ماریا روخاس، مدیر انتشارات el Faro کشور کلمبیا: این اولین بار است که انتشارات el Faro Internacional فرصتی ارزشمند برای شرکت در بخش بین الملل نمایشگاه کتاب تهران را دارد و ازقضا، سال جاری نمایشگاه بین ­المللی کتاب تهران به­ صورت مجازی برگزار گشت و اتفاق مبارکی بود.

عرضه آثار انتشارات el Faro کلمبیا در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

ما اولین ناشر اسپانیایی زبان از آمریکای لاتین هستیم که محصولات خود را در این رویداد مهم به نمایش می­ گذاریم، و خداوند منان را سپاسگزاریم و از برگزارکنندگان محترم این رویداد و همکارانی که مجدانه پیگیری کردند، تشکر صمیمانه داریم.

تجربه شرکت در اولین نمایشگاه مجازی کتاب بسیار عالی بود، زیرا ما به برکت این حضور در کنار سایر ناشران باکیفیت و مهم دنیا قرار گرفتیم. با توجه به شرایط همه گیر بیماری، ما پیروز شدیم در استفاده از فن­ آوری­ ها برای برنامه ­های خود پیشتاز باشیم . به ­ همین ­دلیل محصولات خود را در قالب مجازی ارائه دادیم که برای مردم سراسر دنیا بسیار سودمند و جذاب بوده است.

ما امیدواریم که بتوانیم به مشارکت خود با خانه کتاب و ادبیات ایران ادامه دهیم و انشاالله بتوانیم در سال­ های آینده با حضور در نمایشگاه به صورت حضوری کتاب­ های خودمان را عرضه کنیم.

از دعوت و پیگیری شما ممنونم و خداوند توفیق بیش از پیش طلب می ­کنم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 505

به "عرضه آثار انتشارات el Faro کلمبیا در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه آثار انتشارات el Faro کلمبیا در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید