شیائومی ردمی K50 باتری بزرگ تر و سرعت شارژ بسیار بالاتری خواهد داشت

به گزارش مجله گذر عمر، گوشی های سری ردمی K از جمله محبوب ترین گوشی های ساخت شیائومی محسوب می شوند که طی چند سال گذشته مورد توجه گسترده ای قرار گرفته اند. جدیدترین نسل این گوشی های ردمی K50 نام دارد که اخیرا شایعات و گزارش های زیادی در مورد آن ها منتشر شده است. بر اساس اعلام افشاگران، ظاهرا شیائومی ماه آینده این گوشی ها را در چین معرفی می کند.

شیائومی ردمی K50 باتری بزرگ تر و سرعت شارژ بسیار بالاتری خواهد داشت

شیائومی از جمله شرکت هایی است که در چند هفته به جای مانده به معرفی گوشی های تازه خود، اطلاعات مختلفی را به صورت قطره چکانی در مورد آن ها فاش می کند و در مورد سری ردمی K50 هم بار دیگر شاهد تکرار این رویکرد هستیم. در همین رابطه، اکانت شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo به تازگی پوستری را منتشر کرده که در آن به بخشی از مشخصات این گوشی ها اشاره شده است.

طبق اعلام شیائومی، این گوشی ها همراه با محفظه بخار دوگانه راهی بازار می شوند و این یعنی از نظر مدیریت حرارت ایجاد شده حرف بیشتری برای گفتن خواهند داشت. همچنین مطابق انتظار، یکی از گوشی های این سری از اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برد که بدون شک ردمی K50 پرو پلاس مبتنی بر این تراشه خواهد بود. این کمپانی همچنین پشتیبانی یکی از مدل ها از شارژ سریع 120 وات را تایید کرده و نوشته این سرعت شارژ می تواند انرژی باتری 4700 میلی آمپر ساعتی را در عرض فقط 17 دقیقه تامین کند. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم ردمی نوت 10 پرو پلاس آخرین گوشی شیائومی مجهز به این سرعت شارژ محسوب می شود.

گفته می شود این خانواده از 4 مدل تشکیل شده است که با نام های ردمی K50، K50 پرو، K50 پرو پلاس و K50 گیمینگ راهی بازار خواهند شد. دو مدل از این خانواده با تراشه های Dimensity 7000 و Dimensity 9000 به دست کاربران می رسند و دو مدل دیگر هم از اسنپدراگون 870 و اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برند. همچنین تمام این گوشی ها از همان ابتدا با MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 ارائه خواهند شد.

بر اساس یک گزارش تازه، ردمی K50 پرو که از اسنپدراگون 870 بهره می برد احتمالا با نام متفاوت راهی بازارهای مختلف می شود. ظاهرا این گوشی به عنوان شیائومی 12X به دست کاربران می رسد و در دیگر منطقه ها جهان با نام پوکو F4 پرو معرفی خواهد شد. در همین زمینه می توانیم به ردمی K50 گیمینگ اشاره کنیم. نسل قبلی این گوشی با نام پوکو F3 GT راهی بازارهای جهانی شد و به همین علت به احتمال زیاد مدل تازه آن هم با نام پوکو F4 GT در دسترس کاربران ساکن کشورهای مختلف قرار می گیرد.

گفته می شود روی فریم این گوشی کلیدهای فیزیکی تعبیه شده و به نظر می رسد از این لحاظ هیچ تفاوتی بین این نسل و نسل کنونی وجود نخواهد داشت. علاوه بر کلیدهای مکانیکی، ظاهرا نمایشگر ردمی K50 گیمینگ تخت است که معمولا برای گوشی های گیمینگ چنین طراحی مرسوم تر از نمایشگر منحنی محسوب می شود. روی بالاترین بخش نمایشگر هم یک حفره بسیار کوچک دیده می شود که مطابق انتظار محل تعبیه دوربین سلفی است که از این لحاظ هم کاملا شبیه به گوشی نسل قبل خود است. طبق گفته های شرکت سازنده، این گوشی در زمینه پردازشی یکی از بهترین ها خواهد بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1024

به "شیائومی ردمی K50 باتری بزرگ تر و سرعت شارژ بسیار بالاتری خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی ردمی K50 باتری بزرگ تر و سرعت شارژ بسیار بالاتری خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید