سکوت مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید شکست

به گزارش مجله گذر عمر، تهران (پانا) - مدیر تیم ملی فوتبال ایران می گوید امضا نشدن قرارداد کادرفنی این تیم اعم از مهدوی کیا و دستیارانش به دلیل پیچیدگی مسائل حقوقی بوده و این موضوع در حال اجرا است و هیچ مسئله ای وجود ندارد.

سکوت مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید شکست

به گزارش خبرورزشی، محمد محمدی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران درباره بسته نشدن قرارداد مربیان تیم ملی فوتبال امید و شائبه هایی که بعد از این موضوع به وجود آمد گفت: شائبه ای بعد از آن صحبت کوتاه من به وجود آمد اما من دقیقا این جمله را گفتم که امضای قرارداد در مرحله انجام است. با توجه به این که دستیارهای آقای مهدوی کیا خارجی هستند، تنظیم قراردادها زمان بر است. در حال حاضر هم هیچ مسئله ای نیست و آقای رفیعی وکیل محترم فدراسیون فوتبال، تمام خواسته های آقای مهدوی کیا را در نظر گرفته اند و این موارد در قرارداد اعمال شده است.

مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: نمی دانم چرا این شائبه ها ایجاد شد! دستیاران آقای مهدوی کیا بازیکنان لیگ را رصد می نمایند. به این نشان که اسامی 53 تن بازیکنان را از کادرفنی گرفته و به سازمان لیگ ارائه کردم. حضور آقای مهدوی کیا در خارج از ایران به این معنی نیست که بازی ها مشاهده نمی گردد. آقای شدیدی پور، دستیار آقای مهدوی کیا ایران هستند و نفرات مدنظر سرمربی تیم ملی یا را رصد می نمایند و بهتر است که دوستان به جای حاشیه سازی ، به تیم ملی یاری نمایند. صعود تیم ملی بزرگسالان به جام جهانی یا تیم ملی امید به المپیک به نفع همه مردم است. به جای اینکه دست به دست هم بدهیم و صعود به المپیک محقق گردد، بعضی حاشیه سازی می نمایند.

وی با اشاره به تبعات مسائل اقتصادی بر تمام کشور گفت: بی تعارف ما از نظر اقتصادی در شرایط بدی هستیم. با توجه به تحریم های شدیدی که مسائل اقتصادی ایجاد نموده و همه می دانند، فدراسیون فوتبال نتوانسته از منابع اقتصادی خارجی خود استفاده کند و انتقال این موارد به ایران امکان پذیر نیست. مدیران حاضر در فدراسیون فوتبال و در راس آن هیات رئیسه و دبیرکل کوشش می نمایند که کمترین آسیب به تیم های ملی برسد و برترین بهره وری را از تیم های ورزشی داشته باشند. یک سری ها به دلیل خصومت های شخصی، یک سری مصاحبه ها می نمایند و حرف هایی زده می گردد که خستگی به تن آدم می ماند. من به عنوان عضو کوچکی از گروه تیم ملی امید خواهش می کنم همه برای موفقیت این تیم یاری نمایند. حداقل چون در حال حاضر بحث ملی در میان است، مسائل شخصی را کنار بگذارند و دست به دست هم بدهیم همانطور که تیم ملی بزرگسالان نتایج خوبی کسب نموده، تیم ملی امید هم نتایج خوب و در خور نام ایران کسب کند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 978

به "سکوت مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید شکست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت مدیر فنی تیم ملی فوتبال امید شکست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید