رکوردشکنی ارزش یوان چین در برابر دلار آمریکا

به گزارش مجله گذر عمر، یوان چین در برابر دلار آمریکا تقویت شد و نرخ برابری خود را به بالاترین سطح در 3 سال اخیر رساند.

رکوردشکنی ارزش یوان چین در برابر دلار آمریکا

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش سی ان بی سی، یوان چین در برابر دلار آمریکا تقویت شد و نرخ برابری خود را به بالاترین سطح در 3 سال اخیر رساند. این اتفاق در حالی می افتد که پس از انتشار گزارش اشتغال ناامیدکننده آمریکا در انتهای هفته گذشته دلار در حال افت است اما یوان با توجه به داده های مالی قدرتمند چین تقویت شده است.

نرخ برابری یوان با دلار 0.3 درصد تقویت شد و به 6.4114 واحد رسید. این به معنای این است که ارز چین همه افت های سال جاری خود را جبران نموده و به بالاترین سطح خود از ژوئن 2018 تا به امروز رسیده است.

یوان همچنین در مقابل ارزهای دیگر دنیا رشد کرد و حالا بهترین عملکرد خود در 3 سال اخیر را در برابر ارزهای مهم دنیا به ثبت رسانده است.

دلار در معاملات دیشب به پایین ترین سطح 2 و نیم ماهه در برابر ارزهای مهم دنیا رسید. سرمایه گذاران با برآورد در خصوص افزایش تورم آمریکا باوجود سیاست نرخ بهره پایین فدرال رزرو، نگران کاهش بیشتر ارزش دلار هستند. شاخص دلار تا 90.205 واحد پایین آمد که پایین ترین سطح این شاخص از 25 فوریه تا به امروز است.

پوند انگلیس در بیش از همه در برابر دلار رشد کرد و با جهشی 1.02 درصدی به نرخ برابری 1.413 واحد رسید.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 15 تیر 1400 بروزرسانی: 15 تیر 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 737

به "رکوردشکنی ارزش یوان چین در برابر دلار آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی ارزش یوان چین در برابر دلار آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید