رونمایی صبا راد از لباس خوابش ! ، خصوصی ها ممنوع !

به گزارش مجله گذر عمر، خبرنگاران: ویدیو تازه صبا راد مجری زن تلویزیون و چهره جنجالی اینستاگرام که در آن از لباس خواب و استایل خوابش رونمایی می نماید منتشر شد درحالی است که واقعا لباس خواب خصوصی های ممنوع است و خانم مجری باید در رفتارش تتازه نظر کند.

رونمایی صبا راد از لباس خوابش ! ، خصوصی ها ممنوع !

صبا راد مجری زن سابق صدا و سیما است . صبا راد مدتی است به تهران برگشته در حال بلاگری اینستاگرامی است.ظاهر و رفتاری که امروز مردم از صبا راد مشاهده می نمایند کاملا با گذشته که در صدا و سیما مجری بود فرق دارد و خیلی ها بر این باورند که این صبا راد نو همان نسخه اصلی اوست و زمانی که صبا راد در تلویزیون مجری بود مجبور به رعایت یک سری مسائل بوده است.

درخواست های عجیب صبا راد از صدا و سیما

صبا راد مجری زن مشهور صدا و سیما که مدتی است دیگر فعالیتی در این سازمان ندارد با اینکه خودش سالها تجربه کار در آنجا را دارد درخواست هایی بیان می نماید که گویی یک فرد غریبه و بیرون سازمان است. او در خصوصی عجیب می خواهد آهنگ های یک خواننده لس آنجلسی از برنامه صدا و سیما پخش گردد ! و یا در خصوص مسائل مختلف در نقش منتقد ظاهر می گردد. صبا راد سفرها و تفریحات زیادی را در صفحه خود منتشر می نماید و تقریبا همواره در حال خوشگذرانی در کشورهای مختلف است. نام اصلی صبا راد (فاطمه راد) است. صبا راد مجری توانای تلویزیون کشور است. صبا راد متولد 30/8/59 می باشد. صبا راد از سال 75 شروع نموده و از جمله نویسندگان رادیویی به شمار می آید. صبا راد یکی از مجریان معروف صدا و سیما بود.

منبع:برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 916

به "رونمایی صبا راد از لباس خوابش ! ، خصوصی ها ممنوع !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی صبا راد از لباس خوابش ! ، خصوصی ها ممنوع !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید