روز سرنوشت ساز برای شجاع خلیل زاده

به گزارش مجله گذر عمر، امروز با توجه اعلام فهرست تیم ملی برای سفر به اتریش، روز سرنوشت سازی برای چندین بازیکن خواهد بود. بازیکنانی که تعیین نیست با تغییر و تحولات نیمکت تیم ملی مسافر قطر خواهند شد یا نه. برخی از این بازیکنان تا چند هفته گذشته خود را مهره اصلی تیم ملی در یک تورنمنت مهم می دانستند و حالا در یک قدمی این رویا شاید مجبور به تماشای بازی از خانه یا روی نیمکت شوند. یکی از بازیکنانی که این نگرانی در موردش وجود دارد که این اتفاق را تجربه خواهد نمود یا نه، شجاع خلیل زاده است. بازیکن محبوب دراگان اسکوچیچ که در زمان حضور کی روش جایی در فهرست های تیم ملی حتی به عنوان بازیکن ذخیره هم نداشت. او در این ماه ها، اما به یک مهره کلیدی برای تیم ملی تبدیل شده است.

روز سرنوشت ساز برای شجاع خلیل زاده

زوج او و محمد حسین کنعانی زادگان بعد از بازی در پرسپولیس، تیم ملی و حالا الاهلی، آن ها را به دوقلو های هماهنگی تبدیل نموده است که تصور یکی بدون دیگری کار سختی است. شرایط این بازیکن با زمانی که کی روش سرمربی تیم ملی بود، تفاوت زیادی نموده است و او یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی در راه صعود به جام جهانی بود. اتفاقی که این امید را برای او به وجود می آورد که سرمربی پرتغالی برخلاف گذشته چراغ سبزی به او نشان دهد.

یکی دیگر ازتغییراتی که در بازگشت دوباره کی روش به تیم ملی افتاده این است که تیم ملی نسبت به قبل مدافعان میانی آماده ای ندارد. خبری از بازیکنان باتجربه ای مانند پژمان منتظری و جلال حسینی نیست. جوانانی مانند مجید حسینی از آن روز های طلایی و پدیده بودن فاصله گرفته اند. مدافع محبوب کی روش، مرتضی پورعلی گنجی بعد از مدت ها غیبت و مصدومیت به زمین فوتبال و تیم ملی برگشته است. محمدحسین کنعانی زادگان شاید تنها مدافعی است که از همه نظر در شرایط ایده آل قرار داشته و می گردد روی آن حساب کرد.

در این شرایط، آمادگی شجاع خلیل زاده و ناآمادگی دیگر گزینه ها و بعلاوه هماهنگی بالای زوج قلب دفاع اسکوچیچ شاید باعث گردد تا این مدافع برخلاف سال های گذشته، یکی از گزینه های موردنظر کی روش برای همراهی تیم ملی باشد. در صورتی که نام او امروز در میان دعوت شدگان باشد، خلیل زاده شانس بسیار بالایی برای حضور در ترکیب اصلی در جام جهانی خواهد داشت و در غیر این صورت باید همین امروز با رویای قطر خداحافظی کند.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1184

به "روز سرنوشت ساز برای شجاع خلیل زاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز سرنوشت ساز برای شجاع خلیل زاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید