رسیدگی به 124 پرونده تخلف درحوزه فراوری مرغ در قزوین

به گزارش مجله گذر عمر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در شش ماهه نخست سال جاری به 124 فقره تخلف مرتبط با فراوری، فروش و عرضه گوشت مرغ رسیدگی شد.

رسیدگی به 124 پرونده تخلف درحوزه فراوری مرغ در قزوین

علیرضا حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: نیمه نخست سال جاری به 116 فقره تخلف در زمینه عرضه مستقیم گوشت مرغ به علت عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و گرانفروشی رسیدگی شد و متخلفان به پرداخت بیش از 2 میلیارد و 208 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی اضافه نمود: با توجه به شرایط بازار و شرایط معیشتی مردم، تعزیرات حکومتی با همکاری دستگاه های همسو و متولی در قالب گشت های مشترک، نظارت بر بازار به ویژه کالا های اساسی مانند گوشت مرغ تشدید نموده است.

این مسئول، پرونده های تخلف مرغ داری ها در نیمه اول سال را 8 فقره برشمرد و گفت: متخلفات به علت عرضه خارج از شبکه و انتقال به بیرون استان به پرداخت بیش از 7 میلیارد و 682 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات قزوین یادآور شد: مرغداری ها موظف به رعایت مقررات و دستورالعمل هایی که سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل دامپزشکی و سازمان صمت استان برای کنترل و نظارت بر مرغ اعلام نموده اند می باشند، در صورت عدم رعایت مقررات فوق، تعزیرات حکومتی بر اساس اختیارات ویژه اعطایی سران قوا به پرونده های تشکیل شده به سرعت رسیدگی نموده، علاوه بر جریمه نقدی با پلمپ واحد تولیدی و نصب پلاکارد با متخلفان قاطعانه برخورد خواهد نمود.

خبرنگاران قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1195

به "رسیدگی به 124 پرونده تخلف درحوزه فراوری مرغ در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسیدگی به 124 پرونده تخلف درحوزه فراوری مرغ در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید