درخواست موسس فاکسکان از اپل: فراوری قطعات را از چین به تایوان منتقل کنید

به گزارش مجله گذر عمر، شرکت فاکسکان که یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان محصولات اپل محسوب می گردد از اپل درخواست نموده تولیدات خود را از چین به تایوان منتقل کند.

درخواست موسس فاکسکان از اپل: فراوری قطعات را از چین به تایوان منتقل کنید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت اپل اخیرا بیان کرد که بخش بزرگی از فراوریات خود را از چین خارج می نماید و این رقم از بیست تا سی درصد آغاز خواهد شد. اما هنوز معین نشده که در صورت خروج اپل از چین فراوریات این کشور به کدام کشور منتقل خواهد شد.

تری گو، موسس فاکسکان در این خصوص بیان کرد: اپل باید فراوری خود را از چین به کشوری دیگر منتقل کند، من از اپل می خواهم به تایوان برود و شکی ندارم که اپل هر چه سریعتر از وابستگی خود به چینی ها می کاهد.

فاکسکان یکی از شرکای اصلی فراوریات اپل است و فراوری بسیاری از آیفونهای این شرکت در ژنگژو را بر عهده دارد. اکنون مدیر این شرکت در اظهار نظری تامل برانگیز می گوید فراوریات اپل باید به کشوری غیر از چین منتقل گردد. یکی از بحث برانگیز ترین مسائل داخلی شرکت اپل بعد از جنگ تجاری ایالات متحده و چین شرایط فراوریات اپل در چین بود و اکنون به نظر می رسد اپل با این مشکل رو به رو شده است.

گزارش شده است که اپل در حال حاضر علاقه مند به کاهش حجم بعضی از فراوریات خود در چین است، اما به طور خاص معین نشده که قرار است انتقال به تایوان انجام گردد یا خیر. گزارش های پیش که طی هفته گذشته منتشر شد نشان می داد که امکان انتقال 15 تا 30 درصد فراوریات این شرکت در خارج از کشور چین وجود دارد. در روز نخست انتشار این خبر اعلام شد که احتمالا این اتفاق در هند یا ویتنام رخ می دهد و البته گزینه های دیگری مثل مکزیک، اندونزی و مالزی نیز مطرح می شد.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1223

به "درخواست موسس فاکسکان از اپل: فراوری قطعات را از چین به تایوان منتقل کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست موسس فاکسکان از اپل: فراوری قطعات را از چین به تایوان منتقل کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید