خاطرات گردشگری که به دنیاهای موازی سفر کرد

به گزارش مجله گذر عمر، داستان جهانی موازی، فکر خیلی ها رو به خودش مشغول نموده. نمی تونین انکار کنین که حتی لحظه ای به این مسئله فکر نکردین که ممکنه در سیاره اشتباهی به جهان اومده باشین یا اینکه با خودتون نگفته باشین که کاش جهانی موازی واقعیت داشت و من بتونم به اونجا سفر کنم و خاطراتی از سفر به جهانهای موازی داشته باشم. جایی که ممکنه یه شاهزاده باشین یا قاب عکس خانوادگی روی دیوار یا بادبان یه کشتی تفریحی که به همه جای جهان سرک می کشه یا حتی برگ پاییزی یه درخت که می تونه آزادانه با باد سفر کنه. شاید وقتی که جهانگرد ما هم داشته این عکس ها رو می گرفته، در خیالش به جهانهای موازی سفر نموده و خواسته که ما رو هم از لذت جهانگردی در جهانهای موازی بی نصیب نذاره. با ما همراه باشین تا از خاطرات جهانگردی که به جهانهای موازی سفر کرد، آگاه شوین.

خاطرات گردشگری که به دنیاهای موازی سفر کرد

پاریس | Paris

شهری که آدم ها با نفس کشیدن، عشق رو بیشتر از همواره احساس می کنن. فکر می کنین تجربه عشق در دنیای موازی همچین شهری چه حال و هوایی داره؟

بارسلونا | Barcelona

شهر موسیقی. اتفاق هایی که در دنیای معمولی ما خودشون یه دنیای دیگه به حساب میان. حالا فکر کنین که در دنیای موازی چقدر رویایی تر میشن.

مادرید | Madrid

فکر می کنم شما هم مثل من دلتون می خواد تصور کنین که تمام هیاهوها و جنب و جوش های مادرید در دنیای موازیش هم بدون ذره ای کاستی تکرار میشه وگرنه چطوری می تونیم قبول کنیم که به مادرید شباهت داره؟

نیویورک | New York

شاید بشه از دنیای شلوغ و پر از مشغله نیویورک، لحظاتی به آرامش دنیای موازیش سفر کرد و خستگی ها رو پشت سر گذاشت.

تورنتو | Toronto

کی می دونه که اونجا هم همینقدر سرده یا نه؟ شاید حتی آفتاب آنقدر داغ باشه که مردم تورنتو آب شدن برف هاشون رو مدیون دنیای موازیشون باشن.

رم | Rome

سفر به افسانه ای درون شهر افسانه ها. حتی فکر کردن بهش باعث سرگیجه میشه. سرگیجه ای که هر لحظه تو رو با خودش به دنیای قصه جدیدی می بره.

لندن | London

به نظر شما مردم دنیای لندن، مثل همزادهاشون عاشق نظم و دقت و آداب دانی هستن؟ یا اینکه برعکس آدمایی اونجا زندگی می کنن که از شلوغی و بریز و بپاش لذت می برن؟

منبع: همگردی
انتشار: 22 دی 1401 بروزرسانی: 22 دی 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1236

به "خاطرات گردشگری که به دنیاهای موازی سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطرات گردشگری که به دنیاهای موازی سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید