حوله خشک کن مدرن در انواع مدل های رادیاتوری و برقی

به گزارش مجله گذر عمر، زندگی را می توان با چیزهای ساده ای لذت بخش کرد. یکی از این موارد ساده، پیچیدن درون یک حوله یا روبدوشامبر گرم و لطیف بعد از حمام است. مدل های حوله خشک کن مدرن و جدید به سادگی و با خرج هزینه کم می توانند این عمل لذت بخش را برای ما ممکن سازند. این دستگاه های کاربردی نه تنها حوله های شما را گرم و خشک نگه می دارد بلکه فضای حمام و دستشویی را نیز گرم می نمایند. بنابراین برای خانه هایی که حمام و دستشویی عظیم و یا سرد دارند، وجود چنین وسیله ای می تواند بسیار مفید باشد. البته از آنجایی که حوله خشک کن ها بر روی دیوار نصب می شوند، فضایی هم از کف حمام یا دستشویی اشغال نمی نمایند، بنابراین برای اتاق های کوچک نیز مناسب هستند.

حوله خشک کن مدرن در انواع مدل های رادیاتوری و برقی

در این مطلب قصد داریم آلبومی زیبا از جدیدترین مدل های حوله خشک کن مدرن و جدید را در انواع برقی و رادیاتوری خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. لطفا تا خاتمه مطلب همراه ما در وبسایت اتاق باشید.

انواع حوله خشک کن ها

حوله خشک کن های رادیاتوری، سیستم کارشان با رادیاتورهای معمولی فرق می نماید. البته همانطور که اشاره شد، این وسایل برای گرم کردن فضای حمام و دستشویی (تا 15 متر مربع) کافی است، اما برای کار کردن آنها، شما به رادیاتوری جداگانه در اتاقی دیگر احتیاج دارید که بعنوان منبع اولیه گرما عمل خواهد نمود. در بین تمام مدل ها، خشک کن های استیل عملکرد بسیار بالایی در گرم کردن فضای حمام دارند. بغیر از مدل های رادیاتوری، مدل های برقی نیز فراوری شده اند که به سادگی فقط با وصل کردن پریز آنها به برق آغاز به کار کردن می نمایند. در نتیجه نصب حوله خشک کن برقی احتیاجی به سیم کشی دوباره یا استخدام برقکار ندارد. مصرف برق حوله خشک کن های برقی بسیار کم بوده و می توان آنها را 24 ساعته نیز روشن نگه داشت.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

40 مدل کاسه روشویی روکار مناسب حمام و سرویس های تازه ساز

حوله خشک کن برقی یا الکتریکی

همانطور که در بالا اشاره شد، حوله خشک کن مدرن برقی نصب و استفاده بسیار ساده ای داشته و برای خانه هایی که از سیستم رادیاتور و لوله کشی برای گرمایش استفاده نمی نمایند، گزینه کم دردسرتر و حتی ارزان تری است. پس از انتخاب مدل مد نظرتان، فقط کافی است دستگاه ها را نزدیک یک پریز برق در حمام یا دستشویی، به دیوار دریل نموده و بهره ببرید. این دستگاه ها مصرفی متعارفی دارند و می گردد آنها را به صورت 24 ساعته نیز روشن نگاه داشت. بیشتر حوله خشک کن های برقی مصرفی بین 100 تا 150 وات دارند که مشابه یک تلویزیون ال سی دی است.

حوله خشک کن رادیاتوری

حوله خشک کن های رادیاتوری برای کار کردن باید به سیستم گرمایشی آب داغ متصل شوند. برای نصب این دستگاه ها احتیاج به یک نصاب و همچنین لوله کش دارید که حوله خشک کن را به شبکه اصلی رادیاتور در اتاقی دیگر وصل نماید. هزینه اولیه خرید و نصب این دستگاه های نسبت به خشک کن های برقی بیشتر است، اما کاهش مصرف برق و همچنین سریع تر گرم کردن محیط از مزایای خشک کن های رادیاتوری است.

رنگ آمیزی کاشی دیوار حمام و سرویس بهداشتی + آموزش بهمراه عکس

مدل های جدید حوله خشک کن مدرن

از نوع کارکرد خشک کن ها که بگذریم به بحث مهم شکل و ظاهر این دستگاه ها و تاثیری که بر روی دکوراسیون می گذارند می رسیم. تنوع در شکل ظاهری حوله خشک کن بسیار زیاد است، گاهی اوقات طرح های جدیدی معرفی می گردد که می توان از آنها بعنوان نقطه کانونی دکوراسیون حمام یا دستشویی استفاده کرد. طرح های جدید فقط شامل رنگ های خاص مثل طلایی، آبی، زرد یا مشکی نمی گردد، بلکه شکل ظاهری آنها نیز گاهی اوقات حتی بقدری عجیب است که هیچ شباهتی به خشک کن های مرسوم و قدیمی ندارند. شکل های زیر تعدادی از این طرح های جذاب را نشان می دهد.

از آنجایی که اغلب افراد از کاشی و سرامیک رنگ سفید در حمام و دستشویی استفاده می نمایند، رنگ حوله خشک کن مدرن می تواند هر چیزی باشد چرا که به شکلی عالی در زمینه سفید خودنمایی می نماید. اما از بین تمام رنگ ها، شاید رنگ های طلایی، مسی، مشکی و کروم استیل بیشترین محبوبیت را بین خانه دارها داشته باشد. مدل های مدرن حوله خشک کن عمدتا طراحی صاف و مستقیم داشته و تا حدودی شناور بنظر می رسند. شکل های زیر این موضوع را به خوبی نشان می دهد.

اصول زیباسازی دکور سرویس حمام و دستشویی با توجه به جزئیات

جنس حوله خشک کن های مدرن عمدتا از استیل، برنج، شیشه و آلومینیوم است که همگی خاصیت ضد زنگ زدگی دارند. در این بین اما ارزان ترین مدل ها را خشک کن های آلومینیومی تشکیل می دهند. خشک کن های آلومینیومی هم وزن کمی دارند و هم مقاوم هستند. در مقابل اما درخشش و زیبایی مدل های برنجی و استیل بیشتر از سایر مدل هاست. مدل های برنجی طبعا جزء گران ترین خشک کن ها بوده و رنگ طلایی شان نیز نشان از لوکس بودن آنها دارد.

قیمت

قیمت انواع حوله خشک کن مدرن و امروزی بسته به جنس و تعداد لوله های خشک کن و همچنین نوع کارکرد آنها دارد. اما به طور کلی قیمت مدل های آلومینیومی که ارزان ترین مدل ها هستند از حدود 200 هزار تومان آغاز شده و در مدل های برقی به یک میلیون تومان و در مدل های استیل طلایی و برنجی تا 7 میلیون تومان نیز قیمت گذاری می شوند. طبعا هر چه شکل و لوله های خشک کن ها بیشتر و عظیم تر باشد، قیمت آنها نیز افزایش می یابد.

منبع: اتاق
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 491

به "حوله خشک کن مدرن در انواع مدل های رادیاتوری و برقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حوله خشک کن مدرن در انواع مدل های رادیاتوری و برقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید