تکمیل 2 بلوک مجتمع مسکونی پتروشیمی ایلام تا خاتمه سال جاری

به گزارش مجله گذر عمر، خبرنگاران/ایلام معاون اجرایی مجتمع پتروشیمی ایلام از تکمیل 2 بلوک مجتمع مسکونی پتروشیمی ایلام تا خاتمه سال جاری اطلاع داد.

تکمیل 2 بلوک مجتمع مسکونی پتروشیمی ایلام تا خاتمه سال جاری

یوسف شریفی در مورد آخرین شرایط مجتمع مسکونی پتروشیمی ایلام اظهار کرد: با اخذ مجوزهای لازم از هیئت مدیره، 2 بلوک مجتمع مسکونی پتروشیمی ایلام به تعداد 42 واحد تا آخر امسال قابل اسکان خواهند شد.

او گفت: پس از راه اندازی واحد الفین و دیگر بخشهای مجتمع پتروشیمی ایلام که در اولویت نخست ما در ماه های گذشته قرار داشت و هیچ فرصتی برای ما باقی نگذاشته بود، کار تکمیل مجتمع مسکونی به سرعت پیگیری شد.

وی اضافه نمود: جهت ادامه پروژه، موارد به جامانده برای تکمیل این واحدهای مسکونی آنالیز و برآورد اولیه شد و سپس جهت اخذ مجوز به هیئت مدیره تقدیم شد.

معاون اجرایی مجتمع پتروشیمی ایلام ادامه داد: هیئت مدیره پتروشیمی ایلام با آنالیز های اجرا شده مجوزهای لازم جهت هزینه 10 میلیارد تومان برای تکمیل این 2 بلوک که شامل 42 واحد مسکونی می گردد را صادر نموده و کارها در حال اجرا گرفتن است.

شریفی ادامه داد: کار نصب آسانسور این 2 بلوک با هزینه 500 میلیون تومان در حال اجراست و کارهای به جامانده در این 42 واحد مانند تکمیل سقف کاذب، لوله کشی گاز مستقل برای هر واحد، نصب پکیج، تکمیل دستگیره و قفل و کلید، پریز و... در حال تکمیل اسناد برای برگزاری مناقصه است که بزودی برگزار خواهد شد.

وی در مورد سایر بلوک ها هم گفت: برای بلوکهای به جامانده پس از اتمام 2 بلوک فوق الاشاره، بسته به استقبال و شرایط در زمان خودش تصمیم گیری خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 761

به "تکمیل 2 بلوک مجتمع مسکونی پتروشیمی ایلام تا خاتمه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل 2 بلوک مجتمع مسکونی پتروشیمی ایلام تا خاتمه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید