فراوری بلندگوی کاغذی با چاپگر

به گزارش مجله گذر عمر، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، این بلندگوها را می توان به صورت حلقه های دایره ای شکل عظیم درآورد و از سقف آویزان کرد یا به شکل های دیگر در نقاط مختلف نصب کرد. هزینه فراوری این بلندگوها نیز بسیار پایین است.

فراوری بلندگوی کاغذی با چاپگر

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

قطعات الکترونیک باریک این بلندگوها بر روی صفحات کاغذی چسبانده می شوند و صدا به وسیله همین قطعات پخش می گردد. برای فراوری قطعات یادشده از دو لایه از پلیمرهای ارگانیک رسانا استفاده شده که مانند الکترودهای عادی عمل می نمایند. یک لایه پیزوالکتریک نیز بین این دو لایه قرار گرفته که باعث لرزش دو لایه دیگر و ایجاد صوت می گردد.

فرایند چاپ بلندگو با استفاده از این چاپگرهای سه بعدی سریع و ساده و محصول نهایی از انعطاف زیادی برای تا زدن به منظور تشکیل شکل های هندسی مختلف برخوردار است. وزن این بلندگوها که در رنگ های مختلف قابل فراوری هستند از 150 گرم فراتر نمی رود.

طول این بلندگوها تقریباً 4 متر است و در عمل دارای 56 بلندگوی متعارف هستند که قرار دریافت آنها به شکل دایره ای موجب انتشار صوت به صورت 360 درجه می گردد. بلندگوهای یادشده در موزه ها، صنعت تبلیغات، نمایشگاه های تجاری و غیره قابل استفاده هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 464

به "فراوری بلندگوی کاغذی با چاپگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری بلندگوی کاغذی با چاپگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید