تعویق المپیک به نفعم شد، فقط به حریف آمریکایی فکر نمی کنم

به گزارش مجله گذر عمر، به گزارش خبرنگاران، حسن یزدانی با اشاره به اینکه تعویق یک ساله المپیک به سود او بوده، گفت: این قطعاً برای من خوب بود. سال جاری صد درصد آمادگی ام بهتر از سال گذشته است که جراحی نموده بودم. سه چهار ماه مانده به نوروز سال 99 دچار آسیب دیدگی شده و جراحی کردم. عید 99 تازه روی تشک آمدم و زمان کم بود اما سال جاری بدنم بهتر شده و در این مدتی هم که تا المپیک مانده به آمادگی لازم می رسم تا خوش رنگ ترین مدال را در المپیک بگیرم.

تعویق المپیک به نفعم شد، فقط به حریف آمریکایی فکر نمی کنم

درحالی که همه دیوید تیلور را اصلی ترین حریف یزدانی می دانند، او تاکید می نماید که روی همه رقبایش حساب می نماید: هدفم این نیست که فقط به یک حریف آمریکایی فکر کنم، همه کشتی گیران 86 کیلو در المپیک حریفم هستند و در مصاف با همه آنها با آمادگی صد درصد روی تشک می روم. سال 2016 هم حریفان نامداری در وزن من حضور داشتند. المپیک میدانی هست که هرکسی بیشترین زحمت را کشیده باشد و باانگیزه تر باشد، پیروز میدان خواهد بود. روی همه حریفان حساب می کنم و هیچکدام را دست کم نمی گیرم.

یزدانی که با تلویزیون صحبت می کرد، ادامه داد: زمانی که ما تیم ملی جوانان بودیم مربیان یا کسانی که در کشتی سررشته داشتند همواره این را می گفتند که قهرمانی سخت است، اما حفظ آن همواره سخت تر است. این حرف همواره در فکر من بوده و به این فکر می کردم که چه کار کنم این دوره برایم تداوم داشته باشد. قطعاً با تمرینات خوب و سالم زندگی کردن و هدفمند بودن می توان به قهرمانی تداوم بخشید و من همواره کوشش می کنم که روال خوبی را طی کنم که نتیجه بگیرم.

این ملی پوش کشتی ایران که در صورت تکرار طلای المپیک خود در توکیو در کشتی ایران جاودانه خواهد شد، با اشاره به اینکه درخواست از مسئولان برای تامین معیشت ورزشکاران سود چندانی نداشته، گفت: خیلی ها در این رابطه گلایه کردند. چند بار من هم گفتم ولی دیدم حرفم خریدار ندارد و بعد دیگر سکوت کردم که حرفم را بی ارزش جلوه ندهند. حالا دیگر زیاد در این مسائل صحبت نمی کنم. به هر شکل پیش از المپیک مسعود سلطانی فر وزیر ورزش پاداشی برای قهرمانان در نظر گرفت. ورزشکار که تامین باشد می تواند روی ورزش تمرکز کند. دغدغه فکری من برای آینده و زندگی ام زیاد است، درحالیکه فکر ورزشکار باید فقط معطوف به تمرینات و مسابقاتش باشد. متاسفانه این در کشور ما خوب جا نیفتاده که ورزشکار حرفه ای باید از همه لحاظ تامین باشد.

قهرمان مسابقات جهانی 2017 پاریس و 2019 نورسلطان در مورد درخواستش از رئیس جمهوری آینده هم تاکید نمود: ما از رئیس جمهور انتظار بی جا نداریم. ما قطعاً تا آخرین ثانیه ها در مسابقات مهم می جنگیم که برترین نتیجه را کسب کنیم و برای پرچم کشور افتخارآفرین باشیم. از رئیس جمهوری هم می خواهیم که پایبند به تمام شعارهایی که داده اند، باشند و به مردم و ورزشکاران یاری نمایند که آرامش به همه برگردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 769

به "تعویق المپیک به نفعم شد، فقط به حریف آمریکایی فکر نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویق المپیک به نفعم شد، فقط به حریف آمریکایی فکر نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید