سجادی: تکلیف برگزاری المپیک 2020 توکیو 3 روز دیگر تعیین می گردد

به گزارش مجله گذر عمر، مسئول کاروان ایران در المپیک توکیو از معین شدن تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری بازی های المپیک 2020 توکیو در اجلاس سالیانه IOC اطلاع داد.

سجادی: تکلیف برگزاری المپیک 2020 توکیو 3 روز دیگر تعیین می گردد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو در جلسه مشترک رؤسای فدراسیون های ورزشی با ارائه گزارشی از آخرین شرایط برگزاری المپیک توکیو گفت: هر چه به تاریخ برگزاری مسابقات المپیک توکیو نزدیک تر می شویم، تحرکات و بازخوردهای مثبتی از ژاپن مبنی بر برگزاری مسابقات به گوش می رسد.

وی اضافه نمود: قرار است در سه روز آینده، اجلاس سالیانه کمیته بین المللی المپیک به صورت آنلاین در لوزان سوئیس برگزار گردد. در این اجلاس مشخص خواهد شد که مسابقات المپیک 2020 توکیو و المپیک زمستانی پکن 2022 برگزار خواهد شد یا خیر.

در ادامه جلسه، امین عارف نیا مسئول ستاد فرهنگی المپیک به اهمیت فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در المپیک اشاره نمود و گفت: از خرداد سال 98 ستاد فعالیت های فرهنگی المپیک توکیو با حضور 12 وزارتخانه و سازمان فرهنگی در سطح ملی تشکیل شد و برنامه ریزی همه جانبه ای برای کاروان ایران در دستور کار نهاده شد. این ستاد ضمن نمادسازی و طراحی هویت بصری کوشش کرد قامتی کاملاً فرهنگی برای کاربران ایران طراحی کند.

وی اضافه نمود: پوستر و اقلام تبلیغاتی کاروان ایران برای حضور در المپیک توکیو نیز به صورت یکپارچه در بهار سال 1400 به نمایش درخواهد آمد.

مسئول ستاد فرهنگی المپیک درباره فرایند طراحی لباس کاروان ایران گفت: طراحی لباس کاری مهم و پیچیده بود که با مشارکت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با فراخوان ملی از بهار 98 کلید خورد. 1203 طرح به دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ارسال شد که از میان طرح های ارسالی با داوری اساتید مد و لباس و جامعه ورزشی 11 طرح به مرحله نهایی راه یافت. با نظر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک قرار بر این شد از این 11 مجموعه برگزیده علاوه بر المپیک توکیو 2020 در دیگر رقابت ها نیز استفاده گردد.

عارف نیا دیگر فعالیت های ستاد فرهنگی را برشمرد و گفت: ترانه و شعر قهرمانی، فراوری 60 قسمت وب سری از تمرینات آماده سازی ورزشکاران المپیکی، طراحی سمفونی دنیا پهلوان تختی به رهبری استاد لوریس چکناواریان، فراوری پرتره سینمایی درباره هفت قهرمان پیشکسوت ورزش کشور با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، ساخت ویژه برنامه ها و استفاده از سازه های شهری برای المپیک توکیو توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران از اقدامات ستاد فرهنگی المپیک است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 566

به "سجادی: تکلیف برگزاری المپیک 2020 توکیو 3 روز دیگر تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: تکلیف برگزاری المپیک 2020 توکیو 3 روز دیگر تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید