تبلیغات با ون روشی متفاوت برای دیده شدن

به گزارش مجله گذر عمر، آیا شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که آینده درخشانی برای کسب وکارتان تصور می کنید و در پی تاثیرگذارترین شیوه های تبلیغات هستید؟ جای درستی را برای مطالعه انتخاب نموده اید! این روزها در دنیایی زندگی می کنیم که همگی به نحوی، خواستار دیده شدن هستند. تبلیغات بیش از هر زمان دیگری پرطرفدار شده است و شاهد خلاقیت های زیادی در دنیای آن هستیم. حال در بین همه روش های تبلیغاتی، شما باشید کدام را انتخاب می کنید؟ هر کدام از شما که در حال خواندن این مطلب هستید، جواب های مختلفی می دهید و روش های متنوعی را امتحان می کنید. مطمئناً در بعضی از این راهکارهای تبلیغاتی شکست خورده اید و در بعضی دیگر، موفقیت دلخواهتان را به دست آورده اید.

تبلیغات با ون روشی متفاوت برای دیده شدن

در هر صورت، فرقی نمی کند که تجربه خوبی از تبلیغات دارید یا خیر، اگر برای برندینگ کسب و کارتان ارزش قائل هستید، این جا جای شماست! در ادامه می خواهیم شما را با یکی از مجذوب نماینده ترین خلاقانه ترین روش های تبلیغاتی، اجاره ون تبلیغات و برندینگ، آشنا کنیم. روشی که در ایران، اغلب شرکت های بزرگ قدرت آن را درک نموده اند. چرا شما مثل آنها نباشید؟ با ما همراه باشید:

بیلبورد برای هر کسب و کاری جواب نمی دهد!

تاریخچه بیلبوردها، به دیروز و امروز بر نمی گردد و سال های زیادی از استفاده از آن می گذرد. در واقع، اگر از بسیاری از صاحبان کسب وکارها درباره برترین شیوه تبلیغات بپرسید، به شما می گویند: روشی بهتر از بیلبورد نیست!

بیایید با هم صادق باشیم. این روزها آنقدر روش های تبلیغاتی متنوع و خلاقانه شده اند که دیگر بیلبوردها، محبوبیت قدیم را ندارند. بعلاوه اگر بخواهیم از جنبه دیگر این موضوع را آنالیز کنیم، تبلیغات بیلبورد آنقدر پرهزینه است که هر کسب وکاری از عهده آن بر نمی آید. در چنین شرایطی باید چه کار کرد؟

ما به شما پیشنهاد می کنیم سراغ راهکارهایی بروید که امتحانشان را پس داده اند، هزینه بسیار کمتری دارند و به برندینگ شما یاری زیادی می نمایند. از جمله یکی از برترین این روش ها، اجاره ون تبلیغات و برندینگ است.

اجاره ون تبلیغات و برندینگ، چه مزیت هایی دارد؟

استفاده از ون تبلیغاتی چه مزیت هایی برای کسب و کارتان دارد و چگونه می تواند به تبلیغات پیروز و تأثیرگذار آن یاری کند؟ اگر شما هم برایتان سؤال است که چرا باید از روش کرایه ون برای تبلیغات کسب و کارتان بهره ببرید، دلایل زیر برای شماست:

مجذوب نمایندهیت بصری زیادی دارند

آیا تا به حال این موضوع توجه نموده اید که چه چیزی باعث می گردد تا توجه شما به تبلیغات جلب گردد؟ بدون شک، یکی از مهمترین دلایلی که باعث آن می گردد، مجذوب نمایندهیت بصری تبلیغات است. از آنجایی که در اجاره ون تبلیغات و برندینگ به شما این امکان داده می گردد تا با خلاقانه ترین طراحی ها، مجذوب نمایندهیت ظاهری زیادی برای خودرو ایجاد کنید، افراد زیادی تبلیغات شما را خواهند دید و از آن لذت می برند.

به محدوده خاصی تعلق ندارد

زمانی که از بنرهای ثابت و بیلبوردهای سطح شهر برای تبلیغات کسب وکارتان استفاده می کنید، تنها می توانید افرادی را تحت تأثیر قرار دهید که از خیابان رد شوند و تبلیغات شما را ببینند. این در حالی است که با کرایه ون هایس برای تبلیغات، دیگر به محدوده خاصی تعلق ندارید!

شما با مجذوب نمایندهیت بصری طراحی بدنه ون تبلیغاتی، نورهای پس زمینه آن و عبور و مرور آن در خیابان های مختلف شهر، باعث چرخش سرهای مخاطبان می شوید. آنها به پیغام تبلیغاتی شما توجه می نمایند و دیگر احتیاجی نیست تنها در برترین و پرترددترین نقاط شهر، تبلیغات تان را انجام دهید تا برترین نتیجه را بگیرید و هزینه زیادی بابت آن بپردازید.

زمانی که مخاطبان شما در ترافیک هستند، در حال تردد هستند، پیاده هستند، خرید می نمایند و هر فعالیت دیگری که انجام می دهند، نمی توانند تبلیغات شما را نادیده بگیرند و این نام کسب و کار شما است که در فکر همه این افراد، نقش می بندد.

بعلاوه این شما هستید که انتخاب می کنید در کدام محدوده شهر، ون تبلیغاتی تان تردد کند. شما می توانید با شناسایی محل حضور مخاطبانتان، منطقه دلخواهتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال می توانید بخشی از شهر را انتخاب کنید که شلوغ است، رستوران و مراکز خرید زیادی دارد و یا نمایشگاه و رویدادهای زیادی در آنها برگزار می گردد. چه چیزی بهتر از این؟

در هر ساعتی از روز و شب، دیده می شوید!

از دیگر مهم ترین مزیت های اجاره ون تبلیغات و برندینگ می توان به دیده شدن در روز و شب اشاره نمود. در واقع، ون های تبلیغاتی به گونه ای طراحی می شوند تا نه تنها در روز، بلکه در تاریکی شب هم جلب توجه نمایند و پیغام واضح تبلیغاتی تان را به گوش مردم در هر زمان برسانند.

هزینه ارزان ای دارد

معمولاً هزینه های تبلیغات یکی از مهمترین دلایلی است که باعث می گردد از آن استفاده کنیم یا نکنیم! اینجاست که کرایه ون برای تبلیغات به یاری شما می آید و جدا از نتایج خوبی که برایتان رقم می زند، نسبت به بسیاری از روش های تبلیغاتی دیگر ارزان تر است.

تبلیغاتی سه بعدی دارید!

گاهی افرادی که از روش اجاره ون تبلیغات و برندینگ برای بازاریابی و شناساندن کسب و کارشان به مردم استفاده می نمایند، هدایایی و پیشنهاداتی وسوسه انگیز هم به آنها ارائه می دهند. به عنوان مثال ممکن است علاوه بر تردد در سطح شهر، بخشی از محصولات و خدماتشان را به عنوان تجربه اول به مردم ارائه دهند و یا تخفیف فوق العاده ای برای آنها در نظر بگیرند.

در واقع به همین علت است که خیلی ها به این روش کرایه ون برای تبلیغات، نمایشگاهی سه بعدی هم می گویند. شما در کنار معرفی خودتان، محصولات و خدماتی هم همان جا ارائه می کنید؛ بنابراین در شرایطی قرار می گیرید که شانستان برای تبدیل مخاطبان به مشتری بیش از هر زمانی بالاتر می رود.

بعلاوه با توجه به آنکه مردم صرفاً پیغام تبلیغاتی نمی بینند و در همان لحظه می توانند از خدمات و یا محصولات خوب شما استفاده نمایند، این تجربه خوب در فکرشان برای همواره خواهد ماند و شاید به سختی بتوانند برندتان را فراموش نمایند.

بنابراین شما در چنین شرایط فوق العاده ای می توانید ماهیچه های خلاقیت تان را به کار بیندازید و برترین تجربه مخاطبانتان را با استفاده از اجاره ون تبلیغات و برندینگ برای او رقم بزنید.

از کجا ون تبلیغاتی کرایه کنیم؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید از این روش پرسود تبلیغاتی بهره ببرید و برندینگ قوی به کسب و کارتان هدیه دهید، مطمئناً از خودتان پرسیده اید که چنین ون هایی از کجا می توانیم کرایه کنیم؟

عالیاگشت، همه آنچه برای اجاره ون تبلیغات و برندینگ احتیاج دارید، در اختیارتان قرار می دهد. متخصصان عالیاگشت با بیش از 12 سال تجربه در زمینه اجاره ون تبلیغاتی، با برترین کیفیت و ارزان ترین قیمت، امکان استفاده از این شیوه خلاقانه تبلیغات را برایتان فراهم ساخته اند. همین حالا سری به وب سایت ما بزنید.

سخن آخر

به عنوان جمع بندی کوتاهی باید بگوییم دنیای تبلیغات، اصلاً محدود نیست و شما با انواع روش های مختلف می توانید کسب و کارتان را به افراد زیادی معرفی کنید. تنها کافی است این روش ها را بشناسید و خودتان را محدود به راهکارهای قدیمی نکنید. سپاسگزاریم که وقت ارزشمندتان را برای خواندن این مطلب صرف کردید. اگر سؤال و یا تجربه ای از اجاره ون تبلیغات و برندینگ دارید، در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

منبع: همگردی
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1029

به "تبلیغات با ون روشی متفاوت برای دیده شدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات با ون روشی متفاوت برای دیده شدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید