تامین مسکن با رعایت تمام استانداردها از برنامه های جدی دولت است

به گزارش مجله گذر عمر، خبرنگاران/یزد استاندار یزد با اشاره به در دستور کار بودن ساخت 10 هزار مسکن طرح اقدام ملی برای استان یزد در دولت دوازدهم، اقدامات دولت تدبیر و امید در ساخت و واگذاری مسکن مورد احتیاج مردم را قابل توجه خواند.

تامین مسکن با رعایت تمام استانداردها از برنامه های جدی دولت است

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمدعلی طالبی امروز پنجشنبه به مناسبت هفته دولت در مراسم شروع ساخت 325 واحد اقدام طرح ملی مسکن در مهریز، اضافه نمود: تا قبل از شروع فعالیت دولت تدبیر و امید در استان 15 هزار و 588 واحد مسکن مهر تحویل شده بود که از هفت سال گذشته تا به امروز عملیات اجرایی هشت هزار واحد مسکن مهر دیگر در استان تکمیل و طبق مقررات به افراد واجد شرایط تحویل شد.

وی با اشاره به این که یکی از برنامه های جدی دولت، تامین مسکن مناسب و مورد احتیاج مردم بر اساس اصول فنی و رعایت تمامی استانداردهای ضروری است، ادامه داد: ساخت 10 هزار مسکن در طرح اقدام ملی جزو برنامه دولت دوازدهم در استان یزد است.

استاندار اظهار کرد: مقایسه اقدام های دولت تدبیر و امید در ساخت و واگذاری مسکن مورد احتیاج مردم با قبل از آن قابل توجه است و این فرایند با همکاری دستگاه های مختلف با قوت ادامه دارد.

طالبی به اهمیت احراز هویت دقیق متقاضیان به عنوان یک موضوع مهم در ساخت و واگذاری مسکن در طرح اقدام ملی اشاره نمود و پیگیری آن را خواهان شد.

رضا زارعزاده مهریزی فرماندار مهریز نیز گفت: یکی از مطالبات مردم منطقه از دولت و مسوولان، موضوع مهم مسکن است که تا به امروز در شهرستان اقدام های خوبی در این مورد انجام شده است.

وی اضافه نمود: همکاری تمامی دستگاه های مسوول ساخت مسکن برای جوانان و اولویت قرار دادن آنها باید در منطقه جدی گرفته است .

زارع زاده به اهمیت جذب خیران در اجرای طرح های مختلف مورد احتیاج شهرستان اشاره نمود و گفت: از 18 ماه گذشته به طور متوسط در هر ماه شاهد حضور خیران برای ساخت و ساز بعضی فضاها هستیم.

این مسئول توضیح داد: دولت زمینه لازم برای حضور فعال خیران را در راستای اهداف نظام اسلامی در خدمت به مردم و برطرف بعضی مسائل فراهم نموده است.

زارع زاده مهریزی یادآور شد: خیران می توانند از بستر مناسب ایجاد شده در شهرستان برای یاری به نظام و دولت بیش از گذشته استفاده نمایند.

یاداور می گردد؛ استاندار یزد امروز در جریان سفر به مهریز در آیین شروع عملیات اجرایی مجتمع آموزشی 12 کلاسه خیری عباسعلی دهقانـ، شروع عملیات اجرایی ساختمان پزشکی قانونی شهرستان مهریز که به همت خیر حسن فاضلی، بازدید از گروه سرود کشوری رهپویان حرم مهریز، بازدید از طرح بهزیستی خیری حسن زارع که در زمینی به مساحت 6000 متر مربع در زیربنای 2000 متر مربع جهت بیماران و معلولان حسی و حرکتی نیز شرکت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 140

به "تامین مسکن با رعایت تمام استانداردها از برنامه های جدی دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین مسکن با رعایت تمام استانداردها از برنامه های جدی دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید