بهترین مودم های جیبی و همراه 4G زیر 2 میلیون تومان

به گزارش مجله گذر عمر، دیروز 5 مودم جیبی 4.5G برتر بازار ایران را معرفی کردیم. این مودم ها عمدتا قیمتی بالای 3 میلیون تومان دارند و بعضا قیمت آن ها تا 4 و 5 میلیون تومان کشیده می شود.

بهترین مودم های جیبی و همراه 4G زیر 2 میلیون تومان

در این میان، دوست عزیز خواننده ای پیام داد که یک راهنمای خرید مودم 4G زیر 2 میلیون تومان هم منتشر کنید؛ چون همه کاربران پول خرید مودم 4.5G را ندارند و از سوی دیگر دنبال خرید یک مودم جیبی خوب با قیمت مناسب هستند.

این راهنمای خرید بهترین مودم های 4G زیر 2 میلیون تومان بازار ایران تقدیم به این دوست و دیگر کاربران و خواننده های عزیز سایت شبکه چی و البته مردم ایران:

با 2 میلیون تومان چه مودمی می خریم؟

مودم های 4.5G همگی قیمت هایی بسیار بیشتر از 2 میلیون تومان دارند. بنابراین؛ در این محدوده قیمتی فقط باید به مودم های 4G فکر کرد.

مودم جیبی فورجی در رده LTE Cat 4 با حداکثر سرعت دانلود 150 مگابیت و حداکثر سرعت آپلود 50 مگابیت است. این مودم ها غالبا از وای فای تک باند بهره می برند و ظرفیت باتری بین 2000 تا 2500 میلی آمپرساعت دارند. با این ظرفیت باتری ها بین 6 الی 8 ساعت شارژ می دهند.

از نظر اندازه و وزن در شرایط مطلوبی هستند و شما می توانید آن ها را با خود همه جا ببرید یا در کیف و کوله حمل کنید.

بیشتر آن ها یک درگاه میکرو یواس پی برای شارژ باتری دارند و دیگر نباید انتظار بیشتری داشت. مثلا از درگاه USB کامل، صفحه نمایش رنگی و بزرگ با کیفیت عالی، درگاه شبکه اترنت و امکانات جانبی دیگر خبری نیست. البته، برخی از این مدل ها به اسلات کارت حافظه میکرو اس دی مجهز هستند.

به طور کلی، مودم های 4G در این محدوده قیمتی بهترین دستگاه برای راه اندازی یک هات اسپات وای فای شخصی و اتصال یک الی دو دستگاه به اینترنت همراه هستند. برای دانشجویان، دانش آموزان، مصارف شخصی، افرادی که زیاد سفر می فرایند و دوست دارند همیشه اینترنت شخصی و امن داشته باشند؛ فریلنسرهایی که کارهای سبک دارند و افرادی که می خواهند یک اینترنت پشتیبان در جیب خود داشته باشند؛ مناسب هستند.

با ذکر ویژگی های شاخص مودم های 4G، حالا سراغ معرفی بهترین مودم های جیبی ایران می رویم:

نزتک NZT-99C: مودم پاوربانک

قیمت این مودم پاوربانک کمی بیشتر از 2 میلیون تومان است. در بازار بین 2.150.000 تا 2.400.000 تومان فروش می رود.

صحبت درباره مودم نزتک 99C زیاد است و ما در سایت شبکه چی بارها آن را بررسی و ارزیابی کردیم. یک مودم 4G با چندین ویژگی و قابلیت ویژه که کمتر در مودم های هم رده مشاهده می کنید.

مثلا باتری با ظرفیت 5200 میلی آمپرساعت دارد که می تواند تا 18 ساعت شارژ بدهد. یک درگاه USB برای شارژ دیگر دستگاه های همراه دارد تا بتوانید از قابلیت پاوربانکی این مودم استفاده کنید.

یک صفحه نمایش رنگی برای نمایش اطلاعات دارد و از درگاه LAN صد مگابیتی سود می برد. تراشه آن از شرکت کوالکام است و اسلات کارت حافظه میکرو اس دی هم دارد.

در نهایت، از یک گارانتی سه ساله معتبر شرکت هایپرسل برخوردار است.

بررسی تخصصی مودم نزتک 99C در سایت شبکه چی

لینک خرید مودم نزتک 99C از سایت دیجی کالا

تی پی لینک M7350: بهترین کیفیت ساخت

یکی از بهترین و قدیمی ترین مودم های 4G بازار ایران است. قیمت این مودم بین 1.5 تا 2.2 میلیون تومان است. کیفیت ساخت خوبی دارد و از یک صفحه نمایش 1.4 اینچی سود می برد.

مجهز به باتری 2 هزار میلی آمپرساعتی و کلیدهای روشن/خاموش دستگاه، کلید ریست، کلید منو و اسلات کارت حافظه تا 32 گیگابایت است. خود تی پی لینک می گوید تا 8 ساعت شارژ باتری می دهد.

آنتن دهی خوبی دارد و از برد وای فای رضایت بخشی برخوردار است. اگر دنبال خرید یک مودم جیبی و مسافرتی 4G هستید؛ تی پی لینک M7350 از همه نظر گزینه خرید خوبی محسوب می شود.

کیفیت ساخت این مودم در مقایسه با مودم های 4G دیگر بازار بسیار بهتر است.

لینک خرید مودم تی پی لینک M7350 از سایت دیجی کالا

هواوی E5577C: پرفروش در ایران

این مودم از نظر طراحی و ظاهر کاملا مشابه مودم ایرانسل FD-M60 یا هواوی E5785 است و فقط از نظر تراشه اصلی تفاوت دارد.

یک مودم 4G با سرعت اینترنت 150 مگابیت و کیفیت ساخت نسبتا خوب که از صفحه نمایش، کلید پاور، کلید منو، کلید ریست، شیار سیم کارت، اسلات کارت حافظه و وای فای تک بانده برخوردار است.

باتری این مودم نسبتا پایین و کم ظرفیت است. یک باتری 1500 میلی آمپرساعتی با دوام شارژ 6 ساعت روی آن سوار شده است که شاید توی ذوق شما بزند. در عوض، می توانید دو آنتن خارجی به آن اضافه کنید. دو سوکت SMA برای نصب آنتن خارجی دارد؛ ویژگی که بسیاری از کاربران دنبالش هستند.

در بسیاری از سایت ها این مودم با قیمت 2 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می رسد ولی با تخفیف نزدیک به 2 میلیون تومان و کمتر هم می توان خرید.

تفاوت مودم های همراه هواوی E5577 و E5577C چیست؟

چرا مودم همراه هواوی E5577 در بازار ایران پرفروش است؟

لینک خرید مودم هواوی E5577C از سایت دیجی کالا

هواوی E5576-320: باتری با ظرفیت بزرگ

مودم 4G با سرعت دانلود 150 مگابیت در رده LTE Cat4 که واقعا یکی از بهترین مودم های همراه و سفری برای کاربرانی است که می خواهند همیشه به اینترنت وصل باشند. این مودم نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان و کشورهای مختلف به عنوان یک هات اسپات موبایل و وای فای خوب شناخته می شود و نظرات مثبتی روی آن وجود دارد.

باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی بزرگترین مزیت آن است چون به شما نزدیک به 8 الی 10 ساعت شارژ باتری می دهد. در مقایسه با مودم های فورجی سفری که غالبا باتری با ظرفیت 2 هزار میلی آمپرساعت دارند؛ مودم E5576-320 بسیار بهتر است.

وای فای تک بانده روی 2.4 گیگاهرتز با سرعت 150 مگابیت دارد و 16 کاربر به طور همزمان می توانند به آن وصل شوند. اسلات کارت حافظه و صفحه نمایش ندارد.

بررسی کامل مودم هواوی E5576-320 در سایت شبکه چی

لینک خرید مودم هواوی E5576-320 از سایت دیجی کالا

جی یو JMR541: برای دانش آموزان و دانش جویان

اگر بخواهید با هزینه ای در حدود 1.200 تا 1.300 میلیون تومان صاحب یک مودم فورجی جیبی شوید؛ مودم هندی جی یو JMR541 را پیشنهاد می کنیم.

کیفیت ساخت و آنتن دهی متوسطی دارد ولی در بسته بندی شیکی ارائه می شود؛ وزن 80 گرمی دارد و اندازه آن بسیار مناسب و 96 در 65 در 15 میلی متر است.

یک مودم LTE Cat 4 با حداکثر سرعت دانلود 150 مگابیت و آپلود 50 مگابیت است. سرعت هایی که هنوز در ایران برای یک مودم 4G کافی به نظر می رسند.

در وای فای، به استاندارد 802.11n مجهز است و با فرکانس های 2.4 گیگاهرتز کار می کند. به طور همزمان می توان 32 دستگاه و کاربر را به آن وصل کرد.

به یک درگاه microUSB برای شارژ باتری 2600 میلی امپرساعتی مجهز است. در حقیقت، یکی از مزیت های بزرگ مودم جی یو 541 همین باتری نسبتا بزرگ آن است.

تست های کاربران نشان می دهد نزدیک به 7 ساعت دوام باتری دارد و 3.5 ساعت طول می کشد تا به طور کامل شارژ شود. خبر خوش بزرگ تر اینکه باتری این مودم قابل جدا شدن است و مودم بدون باتری و با اتصال مستقیم به برق شهری کار می کند.

روی این مودم پردازنده کوالکام MDM9207 نصب شده است تا هم سرعت و هم آنتن دهی خوبی داشته باشد.

بررسی کامل مودم جی یو JMR541 در سایت شبکه چی

لینک خرید مودم جی یو JMR541 از سایت دیجی کالا

آلکاتل Link Zone: مودم فورجی ارزان ولی با کیفیت

معمولا مودم های ساخت شرکت آلکاتل کیفیت خوبی دارند. چندین مدل از مودم های این شرکت مانند EE70 و EE71 و EE120 وارد بازار ایران شدند و آلکاتل Link Zone مدل 4G رده پایین این شرکت است که هنوز در بازارهای جهانی هم به فروش می رسد.

وزن این مودم 90 گرم و حداکثر سرعت دانلود آن 150 مگابیت است. مجهز به باتری 1800 میلی آمپرساعتی است که تقریبا 5 الی 6 ساعت دوام می آورد. وای فای 802.11n با قابلیت اتصال همزمان 15 کاربر به مودم از دیگر مشخصات این مودم هستند.

این مودم را هم می توانید با قیمت بسیار خوب 1 میلیون و 300 هزار تومان در بازار ایران تهیه کنید.

لینک خرید مودم آلکاتل Link Zone از سایت دیجی کالا

دی لینک DWR-932C-E1: کار راه انداز

مودم DWR-932 جزو ارزان ترین دستگاه های 4G بازار است. اگر تصمیم دارید در حدود یک میلیون تومان برای خرید یک مودم جیبی 4G پول بدهید؛ دی لینک DWR-932 گزینه خوبی است.

مانند دیگر مودم های فورجی به درگاه میکرو یو اس پی و اسلات کارت حافظه میکرو اس دی مجهز است. باتری 2 هزار میلی آمپری با 5 ساعت شارژ دارد. صفحه نمایش ندارد و فقط چند LED روی بدنه دستگاه، شرایط شبکه ها و باتری را نشان می دهند.

حداکثر 10 نفر به طور همزمان می توانند به وای فای این مودم وصل شوند. وزن این مودم 95 گرم با اندازه 97 در 60 در 16.47 میلی متر است.

لینک خرید مودم دی لینک DWR-932C-E1 از سایت دیجی کالا

نزتک 77C: کوچک، جمع وجور ولی با کارایی بالا

از نزدیک با این مودم کار کردیم. بسیار خوش دست، سبک و جمع وجور است. به معنای واقعی کلمه یک مودم همراه است. اگر تمام روز در جیب یا کیف و کوله شما باشد؛ هیچ وزنی احساس نخواهید کرد.

اسلات کارت حافظه تا 32 گیگابایت دارد؛ باتری 2 هزار میلی آمپرساعتی روی آن نصب شده که تا 6 ساعت شارژ باتری می دهد. کلید روشن/خاموش دستگاه دارد و سرعت آن حداکثر 150 مگابیت بر ثانیه روی اینترنت موبایل است.

از نظر آنتن دهی بسیار خوب عمل می کند و شاید از مودم های 4.5G هم کیفیت آنتن دهی بهتری داشته باشد.

بررسی کامل و تخصصی مودم نزتک 77C در سایت شبکه چی

لینک خرید مودم نزتک 77C از سایت دیجی کالا

مودم های جیبی یا اصطلاحا Mi-Fi طرفداران زیادی دارند. به ویژه در ایران که اینترنت ثابت پرسرعت چنگی به دل نمی زند و در بسیاری از نقاط در…

جشنواره چهارده سالگی دیجی کالا از امروز شده و بیش از یک میلیون جنس در آن با تخفیف های زیاد تا 70 درصد به مدت دو روز…

شاید شما نام برند Orbi را بیشتر برای روترهای مش وای فای و پر قدرت نت گیر شنیده باشید. من هم تا پیش از دیدن مودم 4G…

شاید نام مودم 4G ای لینک MR920 یا MR920-PLUS به گوش تان خورده باشید یا آن را در برخی فروشگاه های اینترنتی دیده باشید. برند Alink متعلق…

پیش تر یک مودم شرکت آلکاتل به نام آلکاتل EE70 را بررسی کردیم. مودمی خوش ساخت و با کیفیت در رده LTE Cat 6 که می تواند…

مودم های همراه 4G پرفروش ترین و محبوب ترین مودم های بازار ایران شدند. اینترنت موبایل ایران در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته و ضریب نفوذ تلفن همراه بسیار…

در هفته های اخیر مودم نزتک NZT-99C وارد بازار ایران شده و به طور گسترده ای توسط فروشگاه های فیزیکی و آنلاین شبکه به فروش می رسد. این مودم…

این مقاله در 21 آذرماه 1399 به روز شده است. کاربران زیادی از مشکل آنتن دهی مودم های موبایل یا 3G/4G رنج می برند. این کاربران در آپارتمان ها یا…

منبع: شبکه چی
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 518

به "بهترین مودم های جیبی و همراه 4G زیر 2 میلیون تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مودم های جیبی و همراه 4G زیر 2 میلیون تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید