مزایا و هدایت خرید خانه جنگلی در گیلان

به گزارش مجله گذر عمر، شهرهای شمالی ایران به علت برخورداری از آب وهوای دل چسب و فوق العاده و بعلاوه بهره مندی از طبیعت سرسبز و بکر، افراد زیادی را به خود جذب می نمایند. ازاین رو، جهانگرد پذیر و به گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری ملک نیز تبدیل شده است. مزایا و هدایت خرید خانه جنگلی در گیلان، از مهم ترین اطلاعات موردنیاز افراد برای تهیه خانه و سرمایه گذاری در این منطقه است.

مزایا و هدایت خرید خانه جنگلی در گیلان

خانه جنگلی چیست و چه مزیت هایی دارد؟

شاید اقامت در یک خانه جنگلی در میان طبیعت سرسبز برایتان مجذوب نماینده و رؤیایی باشد. خانه های جنگلی از نظر امکانات به خانه شهری شباهت دارند با این تفاوت که در یک محیط جنگلی قرار گرفته اند. این خانه ها از امکانات رفاهی مانند آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی و وسایل گرمایش و سرمایش برخوردار هستند. با توجه به محل قرارگیری آن ها، چشم اندازی زیبا مزین به جنگل های سرسبز و با طراوت دارند و آرامش را میهمان دل هایتان خواهند کرد.

در بیان مزایا و هدایت خرید خانه جنگلی در گیلان می توان به قرارگیری در دل طبیعت و به موجب آن تغییر سبک زندگی اشاره داشت که همین امر سبب ایجاد آرامش، افزایش روحیه و تجدید انرژی در افراد می گردد. از طرفی به دلیل فاصله از مرکز شهر، چنین خانه هایی قیمت مناسب تری دارند و راحت تر می توانید اقدام به خرید آن ها نمایید.

بعلاوه به دلیل گستردگی جنگل، خانه های جنگلی محدودیتی در متراژ ساختمان، نوع ساخت و امکانات آن ندارد. این خود ویژگی مثبتی است که افراد را به سرمایه گذاری تشویق می نماید. خصوصاً اگر از افراد دوستدار طبیعت باشید، برترین گزینه را برای داشتن یک خانه مناسب انتخاب نموده اید و می توانید به دفعات سفر کنید و بدون دغدغه داشتن اقامتگاه، از طبیعت زیبای جنگل لذت ببرید.

موقعیت آب وهوایی و خانه جنگلی گیلان

آب وهوای گیلان معتدل و مرطوب می باشد و در نزدیکی دریای خزر قرار گرفته است. هزینه ها در این شهرها نسبت به دیگر شهرهای ساحلی کمتر است. گیلان با توجه به موقعیت جغرافیایی، توجه افراد بسیاری را برای مسافرت و بازدید به خود جلب نموده است.

از برترین شهرهای استان گیلان می توان به رشت، لاهیجان و بندر انزلی و… اشاره داشت. همین ویژگی ها باعث شده خانه های جنگلی در گیلان نیز از مجذوب نمایندهیت زیادی برخوردار باشند. گیلان از استان های پرجمعیت ایران است و یکی از برترین مسیرهای زمینی به تهران را به خود اختصاص داده است.

شهرهای مناسب برای خرید خانه جنگلی و ویلا در گیلان

تنوع ویلا و خانه ها در استان گیلان زیاد است که شامل ویلاها در خط ساحلی دریا و بعلاوه خانه های جنگلی در دل جنگل می گردد. برترین منطقه ها برای خرید ویلا و خانه جنگلی در گیلان، اطراف شهر رشت تا انزلی و لاهیجان هست، هرچند که خرید آن به سلیقه و مقدار سرمایه شما بستگی دارد. این منطقه ها متقاضیان زیادی دارند و رو به رشد هستند به همین خاطر موردتوجه قرار گرفته اند.

زیباکنار در بخش لشت نشا رشت، به دلیل ساحلی بودن و بهره مندی از امکانات توریستی و اقامتی از برترین منطقه های ساخت ویلاست. منطقه ییلاقی ماسال، لاهیجان و رودسر از دیگر منطقه ها مناسب برای ساخت ویلا هستند اما باید در نظر داشت که برخی ازاین منطقه ها در ارتفاع بالا قرار گرفته اند و به همین خاطر ممکن است استفاده از آن ها در تمام طول سال امکان پذیر نباشد.

لاهیجان بزرگ ترین شهر در شرق گیلان است که مکان های تفریحی و طبیعی مجذوب نمایندهی دارد و از مزیت های آن دسترسی راحت و فاصله کم تا رشت، رامسر و جاده تهران است.سرمایه گذاری در این منطقه ها در سال های اخیر رواج زیادی پیدا نموده است که ریسک کمی نیز دارد. با داشتن یک خانه جنگلی در گیلان، راحت تر می توانید از طبیعت بکر و چشمگیر آن لذت ببرید و دغدغه ای بابت محل اسکان و هزینه ها نخواهید داشت.

سیاهکل از دیگر موقعیت های مناسب

سیاهکل از دیگر شهرهای استان گیلان است که طبیعتی بکر و خرم دارد. این شهر سرسبز، از شمال و شرق به لاهیجان، از غرب به رشت و از جنوب به رودبار می رسد. خرید و فروش زمین در سیاهکل،با توجه به موقعیتی که دارد، رونق دارد و می تواند گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.

جنگل های انبوه سیاهکل بی نظیر هستند و جاذبه های ازجمله آبشار لونک، استخر پاشوران، تی تی کاروانسرا، جاده جنگلی سیاهکل-دیلمان، دوشنبه بازار و پنج شنبه بازار دارد. خرید و فروش ویلا و خانه در سیاهکلیکی از راه های سرمایه گذاری کم ریسک است که ازنظر اقتصادی صرفه زیادی برایتان خواهد داشت.

نکات مهم در خرید خانه جنگلی در گیلان

هنگام خرید خانه جنگلی علاوه بر آب وهوا، موقعیت قرارگیری و زیبایی آن باید مواردی مانند رو به رشد بودن منطقه، قابلیت فروش راحت در آینده، راه های دسترسی به آن، شرایط سند و مصالح به کاررفته در آن را مدنظر داشته باشید. چراکه گاهی زیبایی و مجذوب نمایندهیت موقعیت خانه به میزان ای چشم گیر است که از بقیه موارد چشم پوشی می کنیم که این موضوع به مرورزمان مشکل ساز خواهد شد.

مسیرهای دسترسی به خانه جنگلی نیز نقش بسیار مهمی در آسایش و رفاه شما و بعلاوه فروش آن در آینده دارد. اگر منطقه ای را انتخاب کنید که در حال رشد باشد، در آینده سود بیشتری نصیبتان خواهد شد و از سرمایه گذاری در این زمینه راضی می شوید.

درنهایت انتخاب خانه جنگلی بستگی به عواملی مانند سلیقه شما، تعداد افراد خانواده، مقدار بودجه شما، تمایل به اقامت بلندمدت یا کوتاه مدت در آن دارد. افراد با توجه به موقعیت خود می توانند نوع خانه و بعلاوه مصالح به کاررفته در آن را انتخاب نمایند.

اگر شما در دسته افراد دوستدار طبیعت و سفر هستید و آسایش و راحتی در سفر برایتان در اولویت است، خرید خانه جنگلی مناسب شما می باشد. همان طور که گفتیم گیلان از شهرهای زیبا با آب وهوای بسیار مطلوب است که با داشتن جاذبه های بکر و سرسبز یکی از مقصدهای پرطرفدار برای مسافرت به شمار میرود. با توجه به مزیت ها، موقعیتی رو به رشد، راه های دسترسی و قیمت مناسب، احتمالا خرید خانه جنگلی سودآور خواهد بود. درواقع نه تنها می توانید از خانه جنگلی خود استفاده شخصی داشته باشید بلکه، این امکان برایتان فراهم خواهد بود که آن را اجاره دهید و از این راه عایدی کسب نمایید.

برای خرید خانه جنگلی ضروری است از مزایا و هدایت خرید خانه جنگلی در گیلان اطلاعات کافی را کسب و سپس اقدام نمایید. سبز ویلاوب سایت آگهی املاک در زمینه خرید و فروش خانه جنگلی است که در استان گیلان - شهرسیاهکل فعالیت میکند، بعلاوه میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در وب سایت سبز ویلا در ارتباط باشید.

منبع: اتاق
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1203

به "مزایا و هدایت خرید خانه جنگلی در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایا و هدایت خرید خانه جنگلی در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید