بنتلی؛ خودرویی که دست ساز فراوری می گردد!

به گزارش مجله گذر عمر، هر دستگاه خودرو بنتلی به صورت دست ساز فراوری می گردد تا از کیفیت بالا و بی نقص بودن خودرو اطمینان حاصل گردد.

بنتلی؛ خودرویی که دست ساز فراوری می گردد!

بنتلی موتورز لیمیتد یک شرکت بریتانیایی فعال در زمینه فراوری خودرو های لوکس و یکی از زیرمجموعه های گروه فولکس واگن است.

ساختمان مرکزی و کارخانه بنتلی در کرو، شهری در منطقه چشیر کشور انگلیس قرار گرفته است. بیشتر محصولات این شرکت در همین کارخانه فراوری می گردد. کارخانه پیمز لین (Pyms Lane) در شهر کرو از سال 1946 خانه بنتلی موتورز بوده است. این مجموعه زمینی به مساحت 521 هزار و 111 متر مربع را پوشش می دهد و زیربنای آن 166 هزار و 930 متر مربع است.

کارخانه بنتلی مجموعه ای کاملا یکپارچه است و تمام جنبه های فراوری خودرو از طراحی تا مهندسی، ساخت، کیفیت، و فروش و بازاریابی در کرو انجام می گردد.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

کارخانه بنتلی نخستین کارخانه خودروسازی بریتانیا است که استاندارد زیست محیطی ایزو 14001 و بعلاوه استاندارد مدیریت انرژی ایزو 50001 را کسب نموده است. در شرایطی که این شرکت فراوری خود را طی یک دهه گذشته ده برابر افزایش داده است، اما مقدار انرژی مصرفی برای هر خودرو بیش از 60 درصد کاهش یافته است.

حدود 21 هزار پنل خورشیدی روی سقف کارخانه بنتلی نصب شده اند که می توانند تا 40 درصد از احتیاج های الکتریکی سایت را تامین نمایند و حدود 2150 تن انتشار دی اکسید کربن در سال را کاهش دهند.

هر دستگاه خودرو بنتلی به صورت دست ساز فراوری می گردد تا از کیفیت بالا و بی نقص بودن خودرو اطمینان حاصل گردد. فراوری مدل کانتیننتال جی تی به حدود 110 ساعت، مدل فلایینگ اسپور حدود 130 ساعت، مدل بنتایگا حدود 130 ساعت و مدل مولسان (فراوری آن متوقف شده است) حدود 400 ساعت زمان احتیاج دارد.

منبع: فرادید
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1129

به "بنتلی؛ خودرویی که دست ساز فراوری می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنتلی؛ خودرویی که دست ساز فراوری می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید