برنامه ریزی برای آماده سازی شهرستان باغملک برای نوروز 1402 (نکات طراحی ویلا)

به گزارش مجله گذر عمر، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، برنامه ریزی برای آماده سازی شهرستان باغملک برای نوروز 1402 صورت گرفت.

برنامه ریزی برای آماده سازی شهرستان باغملک برای نوروز 1402 (نکات طراحی ویلا)

جهت دریافت خدمات نکات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

محمد محمدعلی نژاد اظهار کرد: به منظور مدیریت صحیح و برنامه ریزی برای استقبال از میهمانان و ایجاد شرایط مناسب برای رفاه هر چه بهتر مردم در تعطیلات انتها سال، اولین جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 1402 باغملک با حضور فرماندار، شهردار و مدیران دیگر ادارات برگزار گردید.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باغملک ادامه داد: در این نشست پس از معرفی مسئولان کمیته های ده گانه و توضیح وظایف این کمیته ها، همه ادارات و ارگان های خدماتی برای ارائه خدمات دهی هر چه بهتر به مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور در جریان برنامه ها و کارهای محول قرار گرفتند.

او اضافه نمود: مقرر شد که در ایام نوروز نمایشگاهی از ظرفیت ها و داشته های فرهنگی صنعتگران فعال در باغملک دایر گردد و منطقه ها گردشگرپذیر و اقامتگاه های موجود در منطقه نیز به منظور پذیرایی هرچه بهتر، شرایط خدمات دهی خود را پیش از شروع تعطیلات بهبود بخشند.

محمدعلی نژاد بیان نمود: چاپ بروشور، نظارت بر حسن انجام کار در محل های اسکان نوروزی، بازدید روزانه از اماکن تفریحی و گردشگری از دیگر مصوبات این نشست بود.

منبع: همگردی
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1248

به "برنامه ریزی برای آماده سازی شهرستان باغملک برای نوروز 1402 (نکات طراحی ویلا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای آماده سازی شهرستان باغملک برای نوروز 1402 (نکات طراحی ویلا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید