آنالیز ساعت بایوسرامیک مون سواچ مأموریت به فاز اَبَرماه آبی! Bioceramic MoonSwatch Mission to the Super Blue Moonphase

به گزارش مجله گذر عمر، تاریخچه ساخت

ساعت Bioceramic MoonSwatch Mission to the Super Blue Moonphase به وسیله دو برند معتبر سوئیسی Swatch و Omega طراحی و ساخته شده. این ساعت به مناسبت اولین ابرماه یا سوپرمون (supermoon) سال 2024 که در 19 آگوست به وقوع می پیوندد، ساخته شده است. این همکاری از سال 2022 شروع شد و تا به امروز چندین مدل محبوب و پرطرفدار را معرفی نموده است.

آنالیز ساعت بایوسرامیک مون سواچ مأموریت به فاز اَبَرماه آبی! Bioceramic MoonSwatch Mission to the Super Blue Moonphase

ظاهر و طراحی

این ساعت دارای قاب بایوسرامیکی (Bioceramic) به قطر 42 میلی متر و ضخامت 13.75 میلی متر است. صفحه نقره ای-اُپالین با زیرصفحه های آبی متضاد، جلوه ای شیک و زیبا به ساعت بخشیده. یکی از ویژگی های مجذوب کننده این ساعت، زیرصفحه ای با نمایش فازهای ماه است که با جوهر UV طراحی شده و در تاریکی می درخشد. بند VELCRO© نیز به طراحی فضایی و مدرن این ساعت افزوده است.

ساغت از ترکیب دو سوم سرامیک و یک سوم مواد بیولوژیکی ساخته شده. این ترکیب باعث سبکی و مقاومت بالای ساعت می گردد و بعلاوه سازگاری آن با محیط زیست را افزایش می دهد. نشان های Omega و Swatch بر روی صفحه و تاج ساعت حک شده اند و نشان دهنده کیفیت و اصالت این محصول هستند.

زیبایی شناسی و طراحی

این ساعت یکی از مدل های کلاسیک Speedmaster Omega است و دارای قاب نامتقارن و بزلی با مقیاس تاکیمتر است. زیرصفحه ها و عقربه های کرونوگراف نیز با دقت و جزئیات بالا طراحی شده اند. فازهای ماه بر روی زیرصفحه ای در موقعیت ساعت 2 قرار گرفته و تحت نور UV یک نقل قول مخفی از کامیک های Snoopy آشکار می گردد. این ویژگی ها به ساعت جلوه ای خاص و منحصر به فرد بخشیده است.

(کامیک های Snoopy بخشی از یک مجموعه کامیک استریپ به نام Peanuts هستند که به وسیله چارلز شولز (Charles Schulz) خلق شده بود. این کامیک ها یکی از معروف ترین و محبوب ترین کمیک های تاریخ به حساب می آیند و برای اولین بار در سال 1950 منتشر شدند. اسنوپی یک سگ بَسِت (beagle) است که به عنوان حیوان خانگی شخصیت اصلی این کامیک، چارلی براون (Charlie Brown)، به شمار می رود. او به خاطر خیالات و رویاهایش، شخصیت های متعدد و فعالیت های ماجراجویانه اش بسیار مشهور است.)

مدل های مختلف

مجموعه Bioceramic MoonSwatch شامل مدل های مختلفی است که هر کدام به یکی از سیارات منظومه شمسی اختصاص داده شده اند. مدل Mission to the Super Blue Moonphase به عنوان یکی از جدیدترین اعضای این مجموعه معرفی شده و با رنگ ها و ویژگی های منحصر به فرد خود، جایگاه ویژه ای در بین علاقه مندان به ساعت پیدا نموده است.

اندازه فروش

ساعت های مجموعه MoonSwatch از زمان معرفی با استقبال بی نظیری روبرو شده اند. این مدل ها به سرعت در بازار جهانی فروش رفته و توجه کلکسیونرها و علاقه مندان به ساعت های لوکس را به خود جلب نموده اند. ساعت Bioceramic MoonSwatch Mission to the Super Blue Moonphase از 1 تا 19 آگوست 2024 در فروشگاه های منتخب Swatch در دسترس خواهد بود و قیمت آن حدود 310 دلار است. این محدودیت در عرضه و ویژگی های خاص، این مدل را به یکی از پرفروش ترین ساعت های این مجموعه تبدیل نموده است.

منبع: یک پزشک
انتشار: 3 مرداد 1403 بروزرسانی: 3 مرداد 1403 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1360

به "آنالیز ساعت بایوسرامیک مون سواچ مأموریت به فاز اَبَرماه آبی! Bioceramic MoonSwatch Mission to the Super Blue Moonphase" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز ساعت بایوسرامیک مون سواچ مأموریت به فاز اَبَرماه آبی! Bioceramic MoonSwatch Mission to the Super Blue Moonphase"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید