بازیگران نقش جوئل و الی در سریال لست آو آس معین شدند

به گزارش مجله گذر عمر، شبکه HBO بازیگران سریال جدید این شبکه که بر اساس بازی آخرین ما ساخته شده را معین کرد. در این سریال قرار است پدرو پاسکال (Pedro Pascal) به عنوان جوعل نقش آفرینی و بِلا رمزی (Bella Ramsey) نقش شخصیت الی را بازی کند.

بازیگران نقش جوئل و الی در سریال لست آو آس معین شدند

شرکت سونی چند وقتی است که تصمیم گرفته بازی های عظیم خود را به فیلم و سریال تبدیل کند. با توجه به شخصیت پردازی عمیق و داستان های جذاب بازی های این شرکت، چنین عملی اصلا دور از ذهن نیست و می تواند باعث گردد افرادی که چندان در دنیای بازی های ویدیویی سیر نمی نمایند هم از داستان این بازی ها لذت ببرند. برای مثال چند وقت پیش تعیین شد که فیلم برداری فیلم سینمایی آنچارتد که یکی دیگر از آثار پروژه جدید سونی است، به انتها رسیده. این فیلم قرار است پیش درآمدی بر داستان بازی های آنچارتد باشد. نقش نیتین و سالی در این فیلم به تام هالند و مارک والگبرگ سپرده شده و این فیلم تیر ماه سال آینده اکران خواهد شد.

  • 3 سریال و 7 فیلم بر اساس بازی های سونی در دست ساخت است

دومین پروژه عظیم شرکت سونی که در حال حاضر ساخت آن به شکل رسمی آغاز شده سریالی برگرفته از بازی آخرین ما است. به جرأت می توان گفت داستان بازی آخرین ما از بسیاری از فیلم ها و سریال هایی که این روزها همه گیر شده اند منسجم تر و زیباتر است. با توجه به این موضوع و همچنین این که بازی آخرین ما به خودی خود بسیار سینمایی است، این بازی یکی از بهترین انتخاب های ممکن برای ساخت یک اثر اقتباسی به حساب می آید.

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده قرار است پدرو پاسکال در این سریال نقش جوعل را به عهده بگیرد. این بازیگر را پیش از این در سریال محبوب بازی تاج و تخت که می توان گفت عظیمترین سریال شبکه HBO به حساب می آید، در نقش اوبرن مارتل (Oberyn Martell) دیده بودیم. این که پاسکال واقعا بتواند از پس سنگین ترین نقش این سریال بر بیاید تا زمانی که خود سریال را نبینیم تعیین نمی گردد. ظاهر او برای این نقش قابل قبول است و صدای قوی این بازیگر می توانند به او در ایفای این نقش یاری نمایند.

همچنین قرار است یکی دیگر از بازیگرهای سریال بازی تاج و تخت، یعنی بلا رمزی به جای شخصیت الی نقش آفرینی کند. این بازیگر در سریال بازی تاج و تخت به عنوان نقش لیانا مورمونت (Lyanna Mormont) بازی می کرد. چهره بلا رمزی معصومیت بچگانه ای که در چهره الی دیده بودیم را دارد. البته نقش بازی کردن به جای شخصیت الی که زوایا و حس و حال های مختلفی را نشان می دهد و شخصیت او در طول داستان تغییر می نماید اصلا کار راحتی نیست.

سریال آخرین ما در حال ساخته شدن توسط خالق سریال چرنوبیل، کریگ مازن (Craig Mazin) است. البته نیل دراکمن هم در ساخت این سریال همکاری می نماید و دائما به وسیله حساب کاربری خود در توییتر، از ساخت این سریال حمایت می نماید. جزئیات دقیق سریال آخرین ما تعیین نیست و نمی دانیم قرار است در چه تاریخی آن را تماشا کنیم. بر خلاف فیلم سینمایی آنچارتد که یک پیش درآمد است و داستانی جدید دارد، سریال آخرین ما قرار است اتفاقات بازی اول را به تصویر بکشد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 539

به "بازیگران نقش جوئل و الی در سریال لست آو آس معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیگران نقش جوئل و الی در سریال لست آو آس معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید