انیمیشن دیزنی، فیلم ریدلی اسکات را در شب اول اکران کنار زد

به گزارش مجله گذر عمر، انیمیشن انکانتو دیزنی توانست در شب اول اکران خود، خانه گوچی ریدلی اسکات را کنار بزند.

انیمیشن دیزنی، فیلم ریدلی اسکات را در شب اول اکران کنار زد

به گزارش خبرنگاران، فیلم انیمیشنی انکانتو (Encanto)، تولید تازه شرکت دیزنی توانست در پیش نمایش شب اول اکران خود در سینما های آمریکا، 1.5 میلیون دلار فروش داشته باشد. این در حالی است که ساخته تازه ریدلی اسکات، خانه گوچی (House of Gucci) 1.3 میلیون دلار فروش داشت.

انتظار می رود انکانتو در صدر باکس آفیس قرار گیرد و در طول پنج روز 40 میلیون دلار بفروشد، که در مقایسه با فیلم های قبلی جشن شکرگزاری مانند فروزن 2 (Frozen 2) در سال 2019 (123.7 میلیون دلار) رالف اینترنت را خراب می کند (Ralph Breaks the Internet) در سال 2018 (84.6 میلیون دلار) و کوکو (Coco) در سال 2017 (71 میلیون دلار) برای عرضه در تعطیلات دیزنی کم تر است، اما این فیلم ها در زمان های پیش از همه گیری به این اندازه فروش رسیدند. بنابراین، اگر انکانتو بتواند این برآورد ها را برآورده کند، در لحظه ای که فروش بلیت در سراسر صنعت کاهش یافته است، به عنوان یک پیروزی نسبی رتبه بندی خواهد شد.

سونی علاوه بر خانه گوچی از ام جی ام، با اهریمن ساکن: به راکون سیتی خوش آمدید (Resident Evil: Wrlcome to Raccoon City)، فیلم تازهی از فنچایز ترسناک خود راه اندازی می کند.

با قرار گرفتن انکانتو در مقام اول، نبرد بزرگ برای نایب قهرمانی خواهد بود. خانه گوچی بین چهارشنبه تا یکشنبه باید بین 17 تا 20 میلیون دلار فروش داشته باشد، در حالی که به راکون سیتی خوش آمدید برای اولین بار بین 15 تا 17 میلیون دلار به فروش می رسد.

اگر خانه گوچی به این نقطه برسد، با توجه به مبارزات اخیر درام هایی مانند شاه ریچارد (King Richard) و اسپنسر (Spencer) در باکس آفیس، داستان کاملاً موفقی خواهد بود. همچنین شرایط لیدی گاگا را به عنوان یک ستاره سینما که به زودی پس از ستاره ای متولد شده است (A Star Is Born) عرضه می شود، تایید می کند.

بیشتر بخوانید

  • نبرد در دریاچه چانگ جین رکورد تاریخ باکس آفیس چین را شکست
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 964

به "انیمیشن دیزنی، فیلم ریدلی اسکات را در شب اول اکران کنار زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انیمیشن دیزنی، فیلم ریدلی اسکات را در شب اول اکران کنار زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید