بازگشایی تفرجگاه 186 هکتاری نرجس خاتون همزمان با روز طبیعت

به گزارش مجله گذر عمر، تهران (پانا) - معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران از بازگشایی تفرجگاه 186 هکتاری نرجس خاتون همزمان با روز طبیعت اطلاع داد.

بازگشایی تفرجگاه 186 هکتاری نرجس خاتون همزمان با روز طبیعت

به گزارش روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران، حسین نظری با اعلام این خبر گفت: بازگشایی تفرجگاه مسگرآباد که به مناسبت ایام ماه مبارک شعبان، به نام مبارک مادر امام زمان (عج)، نرجس خاتون نامگذاری شد؛ سال ها پیش در دستور کار بود که با لطف الهی فاز اول آن در روز طبیعت در اختیار شهروندان محترم نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه تفرجگاه نرجس خاتون(س) بام منطقه شرقی تهران محسوب می گردد، اضافه کرد: این تفرجگاه با سرویس بهداشتی، دفتر پارک، مخازن بتونی، آسفالت معابر، توسعه فضای سبز، پایه های روشنایی و ... در فاز 1 مورد بهره برداری نهاده شده است و می تواند یکی از نقاط ویژه گردشگری منطقه 15 باشد.

معاون هماهنگی و امور منطقه ها شهرداری تهران با اشاره به اینکه این تفرجگاه به همت شهرداری منطقه 15 آماده بهره براری شده است، عنوان نمود: درهای این تفرجگاه همزمان با روز طبیعت 13 فروردین به روی شهروندان عزیز و محترم باز می گردد تا علاقه مندان به طبیعت از این نقطه ویژه تفریحی بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 17 خرداد 1401 بروزرسانی: 17 خرداد 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1103

به "بازگشایی تفرجگاه 186 هکتاری نرجس خاتون همزمان با روز طبیعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی تفرجگاه 186 هکتاری نرجس خاتون همزمان با روز طبیعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید