بازدید مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از نمایشگاه گذر خلاق

به گزارش مجله گذر عمر، مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با حضور در ایوان انتظار ایستگاه میدان حضرت، ولی عصر (عج) از نمایشگاه و فروشگاه محصولات شرکت های خلاق، خانه های خلاق و نوآوری وشرکت های دانش بنیان بازدید کرد.

بازدید مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از نمایشگاه گذر خلاق

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ مهدی شایسته اصل در حاشیه این بازدید گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در جهت حمایت از جوانان خلاق و مبتکر ایرانی آمادگی دارد تا گذرگاه های فرهنگی را جهت نمایش و عرضه این توانمندی ها در اختیار علاقه مندان به فراوری محصولات دانش بنیان و فناوری های خلاق قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه توانمندی های جوانان مبتکر و آخرین دستاورد های دانش بنیان معرفی و عرضه شد اضافه کرد: صنایع نرم و خلاق در جامعه ایران، ظرفیتی سرشار و شکوفاست و باید مورد حمایت قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در سرانجام گفت: در این نمایشگاه شرکت های خلاق، خانه های خلاق و نوآوری و شرکت های دانش بنیان در 44 غرفه دستاورد های نو و خلاقانه خود را در زمینه نرم افزار و محصولات مرتبط با آن عرضه نموده اند.

لازم به ذکر است، تمامی شهروندان و مسافران شهر زیرزمینی می توانند تا 10 اسفندماه 1400 از ساعت 10 تا 19 با حضور در ایوان انتظار ایستگاه متروی میدان حضرت، ولی عصر (عج) از دستاورد های ارائه شده در این نمایشگاه که با همکاری و مشارکت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برپا شده است تماشا نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1401 بروزرسانی: 29 خرداد 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1114

به "بازدید مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از نمایشگاه گذر خلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو از نمایشگاه گذر خلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید