انتخابی جام ملت های آفریقا؛ شیرها بیدار شدند

به گزارش مجله گذر عمر، تهران (پانا) در دیدارهای امروز انتخابی جام جهانی در قاره آفریقا، تیم های مدعی قاره سیاه با برد زمین را ترک کردند.

انتخابی جام ملت های آفریقا؛ شیرها بیدار شدند

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

دومین روز از هفته سوم انتخابی جام ملت های آفریقا 2021 با برگزاری 6 بازی در شهرهای دوالا، پرایا، کیپ کوست، لوساکا، برازاویل و آبیجان ادامه پیدا کرد.

در مهم ترین بازی این ساعت که از گروه F برگزار گردید، اولین جدال تاریخ تیم های ملی 4 امتیازی کامرون و موزامبیک با پیروزی قاطع 4 بر یک کامرون تمام شد، نتیجه ای که به فرایند عجیب کامرون سرانجام داد و این تیم توانست بعد از 5 تساوی متوالی به پیروزی برسد.

برای کامرون در این مسابقه ویسنت ابوبکر (38، 47)، زامبو (58) و ان جیه (81) گلزنی کردند و کومبانه (74) گلزن موزامبیک در این بازی بود.

در دیگر بازی این گروه، کیپ ورد هم برای اولین بار در تاریخ مقابل تیم ته جدولی روآندا ایستاد و با تساوی بدون گل متوقف شد تا 13 ماه بدون برد بودن روآندا ادامه داشته باشد.

در جدول رده بندی با نتایج بدست آمده، تیم های ملی کامرون، موزامبیک، کیپ ورد و روآندا به ترتیب با 7، 7، 3، یک امتیاز در رده های اول تا چهارم نهاده شدند.

اما در گروه C، تیم ملی غنا در ملاقات با سودان با برد دو بر صفر زمین را ترک کرد و برای چهارمین بازی متوالی این تیم را شکست داد.

با این نتیجه در جدول رده بندی غنا با 9 امتیاز در رده اول ایستاد و سودان هم با 3 امتیاز در رده سوم نهاده شد.

از گروه H، تیم ته جدولی زامبیا در جدال با بوتسوانا به پیروزی 2 بر یک دست یافت تا هم بوتسوانا را دبل کند و هم با برد چهارم متوالی روی نوار برد قرار بگیرد.

با این نتیجه در جدول رده بندی زامبیا با 3 امتیاز در رده سوم ایستاد و بوتسوانا هم با یک امتیاز در رده چهارم نهاده شد.

در گروه I، تیم ملی فوتبال کنگو مقابل تیم ته جدولی اسواتینی در حالی که اسواتینی از دقیقه 83 ده نفره شده بود، به پیروزی 2 بر صفر رسید تا سومین بازی تاریخ دو تیم باز هم به سود کنگو تمام گردد و این تیم پس از یک سال به پیروزی برسد.

با این نتیجه در جدول رده بندی کنگو با 6 امتیاز در رده دوم ایستاد و اسواتینی هم بدون امتیاز در رده چهارم نهاده شد.

از گروه K، ساحل عاج در ملاقات با ماداگاسکار صدرنشین گروه با برد 2 بر یک زمین را ترک کرد تا آنها هم مانند کنگو بعد از یک سال رنگ برد را ببینند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 299

به "انتخابی جام ملت های آفریقا؛ شیرها بیدار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخابی جام ملت های آفریقا؛ شیرها بیدار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید