AFC رسما تکلیف استقلال و گروه نخست لیگ قهرمانان را معین کرد

به گزارش مجله گذر عمر، به گزارش خبرنگاران، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت بعد از تصمیم باشگاه الوحده امارات برای انصراف از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، این تصمیم مورد بررسی قرار گرفت.

AFC رسما تکلیف استقلال و گروه نخست لیگ قهرمانان را معین کرد

بر این اساس، مسابقات تیم الوحده در دو هفته نخست لیگ قهرمانان باطل شده و به منظور جلوگیری از هرگونه تردید، تصمیم گرفته شد هیچ امتیاز و گلی از دیدارهای قبل در مشخص رده بندی گروه نخست محاسبه نشود.

سایت AFC در ادامه نوشته است: باشگاه الوحده باید چهار روز پیش از انجام بازی نخست خود وارد دوحه می شد اما در تاریخ 9 سپتامبر این باشگاه بعد از مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن به کنفدراسیون آیا اظهار داشت قادر به سفر به قطر نیست. باشگاه الوحده توسط مقامات امارات در قرنطینه قرار گرفت و هم این باشگاه و هم فدراسیون امارات درخواست تعویق بازی های الوحده را دادند اما این امکان وجود نداشت.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال الوحده امارات در گروه نخست لیگ قهرمانان 2020 آسیا با استقلال ایران، الاهلی عربستان و الشرطه عراق همگروه بود.

الوحده یک تساوی مقابل الاهلی عربستان و یک برد مقابل الشرطه عراق داشت و با 4 امتیاز در رده دوم گروه قرار داشت.

به این ترتیب و با ادعای AFC، یک امتیاز از تیم الاهلی عربستان که با 4 امتیاز در صدر گروه واقع شده است کسر می شود (به خاطر ابطال نتیجه بازی با الوحده) و نماینده عربستان سه امتیازی خواهد شد. همچنین باخت الشرطه که بعد از استقلال ایران در انتهای جدول واقع شده است، مقابل الوحده محاسبه نمی شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 266

به "AFC رسما تکلیف استقلال و گروه نخست لیگ قهرمانان را معین کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC رسما تکلیف استقلال و گروه نخست لیگ قهرمانان را معین کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید