3میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفتند

به گزارش مجله گذر عمر، به گزارش خبرنگاران، عیسی زارع پور در یکی از پیامرسان های بومی نوشت: سه شنبه هفته قبل اولین جلسه ماهانه کنترل پروژه آنالیز اندازه پیشرفت پروژه ملی فیبرنوری کسب و کارها و منازل در سال نو را برگزار کردیم. هدف از برگزاری این جلسه که در آن مدیران اپراتورهای ثابت و سیار مشارکت کننده در پروژه و بعلاوه همکاران وزارتخانه ای مرتبط با این پروژه حضور دارند، آنالیز ماهانه اندازه پیشرفت پروژه، دریافت مسائل پیشنهادات و نقدها مجریان طرح و نیز برطرف نیازمندی ها و مسائل احتمالی آنها در ارتباط با بخش های مختلف وزارتخانه و دولت در راستای تکمیل این ابر پروژه است.

3میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفتند

انشالله با اتمام این پروژه که به به نوعی مهم ترین پروژه زیرساخت ارتباطی کشور محسوب می گردد، عقب ماندگی های کشور در حوزه ارتباطات ثابت برطرف شده و کیفیت ارتباطات به نحوه چشمگیری افزایش پیدا خواهد نمود. دولت سیزدهم با تمام توان بخش های مختلف خود پای کار اجرای این ابر پروژه آمده است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد بود.

اگرچه از زمان شروع این پروژه در دولت سیزدهم، زمان زیادی صرف انجام امور مقدماتی مانند طراحی کلان، تامین منابع مالی، تصویب قوانین و مقررات لازم، هماهنگی اپراتورها و بعلاوه هماهنگی با سایر ذینفعان همانند استانداری ها و شهرداری شد، اما به لطف خدای بزرگ و کوشش اکوسیستم ارتباطی کشور تا امروز این پروژه در 455 شهر شروع شده و بیش از 1200 کیلومتر فیبرکشی صورت گرفته است و قریب به سه میلیون خانوار تحت پوشش فیبرنوری قرارگرفته اند.

ما کوشش می کنیم انشالله تا انتها امسال اندازه پوشش فیبرنوری به ده میلیون خانوار افزایش یابد.

البته باید عرض کنم برای بهره مندی مردم عزیز از این سرویس، تسهیلات و مزایای زیادی به وسیله دولت در نظر گرفته شده که متاسفانه اغلب هموطنان عزیز از آن بی اطلاع هستند. به همین علت به روابط عمومی وزارتخانه دستور دادم تا با همکاری اپراتورها اقدامات لازم جهت اطلاع رسانی در سطح جامعه را انجام دهند.

جا دارد اینجا از همراهی و هماهنگی استانداری ها و شهرداری ها هم در اجرای این پروژه ملی تشکر و قدردانی کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1282

به "3میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید