چگونه پس زمینه یک تصویر را در فتوشاپ حذف کنیم؟

به گزارش مجله گذر عمر، فتوشاپ ابزاری است که می توانید آنچه که فقط در تصور می گنجد را حداقل به مقدار یک تصویر به واقعیت تبدیل کنید.

چگونه پس زمینه یک تصویر را در فتوشاپ حذف کنیم؟

حذف پس زمینه در فتوشاپ راه را برای لذت بخش ترین کاربرد های این برنامه هموار می نماید. علی رغم راه های پیچیده و وقتگیری که برای حذف پس زمینه یک تصویر وجود دارد، یک راه آسان به وسیله استفاده از ابزار انتخاب سریع در Adobe Photoshop CC 2020K نیز وجود دارد.

نحوه حذف پس زمینه در فتوشاپ

1. فتوشاپ را در مک یا رایانه شخصی خود راه اندازی کنید، تصویری را که می خواهید پس زمینه را از آن حذف کنید با کلیک بر روی File و سپس Open... از منوی بالا بکشید.

2. از ابزار انتخاب سریع بهره ببرید و نماد را که یک مستطیل سخت احاطه شده با خط نقطه چین است را پیدا کنید، این گزینه در نوار ابزار سمت چپ با کلیک راست بر روی ابزار انتخاب شی و کلیک بر روی نماد سوم یافت می گردد.

3. برای احاطه کردن تصویری که می خواهید در پیش زمینه باقی بماند یا بخشی از تصویر که پس از حذف در پس زمینه باقی می ماند، تکه تکه کلیک کنید، بعلاوه می توانید Select Subject را در نوار منوی بالای Options فشار دهید.

4. برای برطرف هر گونه نقص در خصوص سوژه خود بزرگنمایی کنید، بعلاوه می توانید این کار را در حالت Quick Mask انجام دهید.

5. وقتی از عکسی که می خواهید از پس زمینه جدا گردد راضی هستید، روی موضوع انتخاب شده راست کلیک نموده و روی Layer via Copy کلیک کنید.

6. روی نماد کره چشم در پانل لایه ها در کنار لایه 0 کلیک کنید، زیرا به طور پیش فرض برای مخفی کردن پس زمینه، در منوی سمت راست صفحه فراخوانی می گردد.

از طرف دیگر، اگر به حاشیه های تقریباً عالی در سوژه خود احتیاج ندارید، در اینجا راه آسان تری برای حذف پس زمینه وجود دارد.

1. عکس خود را باز کنید.

2. یک لایه تازه در سمت راست پنل لایه ها ایجاد کنید، لایه 1 را از حالت انتخاب خارج کنید و لایه Background را با تصویر خود به عنوان تصویر آیکون در زیر لایه ها انتخاب کنید.

3. با انتخاب این لایه، اکنون گزینه Remove Background را در زیر پنل Quick Actions مشاهده می کنید، روی آن کلیک کنید.

4. اگر از صفحه نمایش کوچکتری استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد روی فلش های دوتایی برای توسعه پانل ها ضربه بزنید تا اقدامات سریع را ببینید.

منبع: الیوم السابع

خبرنگاران علمی پزشکی فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آبان 1401 بروزرسانی: 19 آبان 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1207

به "چگونه پس زمینه یک تصویر را در فتوشاپ حذف کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه پس زمینه یک تصویر را در فتوشاپ حذف کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید