هتل گرند سوخومویت بانکوک؛ اقامتگاهی لوکس برای مشکل پسندان

به گزارش مجله گذر عمر، هتل گرند سوخومویت بانکوک برای گردشگرانی که دنبال اقامتگاه تاپ و لوکسی در قلب بانکوک هستند، مناسب است.

هتل گرند سوخومویت بانکوک؛ اقامتگاهی لوکس برای مشکل پسندان

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

این هتل 5 ستاره در طولانی ترین خیابان بانکوک و یکی از محبوب ترین و مدرن ترین محله های این شهر یعنی سوخومویت واقع شده است که جان می دهد برای خرید و شکم گردی و دیدن نایت لایف های معروف شهر.

نزدیکی به سیستم حمل و نقل عمومی مزیت دیگری است که با اقامت در هتل گرند سوخومویت بانکوک نصیبتان می گردد. این آسمان خراش 35 طبقه با چشم اندازهای معرکه ای که از پایتخت تایلند به شما نشان می دهد، تعطیلاتتان را با آرامش و هیجان همراه می نماید.

امکانات و خدمات کلی هتل گرند سوخومویت بانکوک

با اقامت در هتل گرند سوخومویت بانکوک طیف وسیعی از خدمات و امکانات در اختیارتان قرار می گیرد؛ از جکوزی و استخر روباز و کوچک هتل گرفته تا مرکز اسپا و باشگاه مجهزش. در این هتل می توانید با پرداخت هزینه جدا از سرویس لیموزین بهره ببرید یا اگر احتیاج به مراقبت از کودکتان دارید از خدمات نگهداری کودک بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که سرعت اینترنت در تمام قسمت های این هتل عالی است. بعد از خرید بلیط هواپیما بانکوک و در صورتی که مایل به بهره مندی از خدمات ترانسفر فرودگاهی باشید، به استقبالتان می آیند. این هتل برای آن دسته از مهمانانی که دارای خودرو هستند، فضای عظیمی را به پارک خودرو اختصاص داده است.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

هتل گرند سوخومویت بانکوک طیف وسیعی از واحدهای اقامتی دلباز و عظیم را با متراژهای 36 تا 190 متری به مهمانانش ارائه می دهد. واحدهایی تمیز و خاص که به سبک مدرن دکور شده اند و متریال های باکیفیتی در آن ها به کار رفته است.

این هتل در مجموع 108 واحد سیگار مجاز و 278 واحد سیگار ممنوع در قالب اتاق، سوئیت و آپارتمان ارائه می دهد. عظیم ترین واحدهای این هتل، آپارتمان های 3 خوابه آن هستند که بخش نشیمن و غذاخوری عظیمی داشته و تا 6 عظیمسال و 3 کودک ظرفیت دارند. در سوئیت ها و آپارتمان های هتل گرند سوخومویت آشپزخانه کوچک اما مجهزی تعبیه شده و آلارم دود سیگار اتاق ها فعال است. حمام های اتاق های هتل نیز دارای وان هستند.

امکانات رستوران

اگر به دنبال دسرها و کیک های خانگی هستید یا دوست دارید در فضای باز بنشینید و نوشیدنی های دلچسب میل کنید و یا دستتان در انتخاب انواع غذاهای محلی، هندی، دریای و بین المللی باز باشد، جای دوری نروید، رستوران ها و بارهای هتل جوابگوی ذائقه شما خواهند بود. رستوران Café De Nimes هتل به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته دایر است و هم منوی انتخابی دارد و هم به سبک سلف سرویس پذیرایی می نماید. هتل گرند سوخومویت دارای 1 کافه و 2 بار نیز است.

امکانات و خدمات دیگر هتل

در حالی که امروزه بیش تر هتل های معروف جهان اتاق سیگار مجاز ندارند، این هتل با ارائه واحدهای زیادی خیال مهمانان سیگاری را راحت ساخته است. در واقع هتل گرند سوخومویت به فکر دغدغه های خیلی از مهمانان بوده، مثلا با داشتن سالن های چندمنظوره امکان برگزاری مراسم های ازدواج، سمینارها، همایش ها و ایونت های مختلف را فراهم نموده و اتاق های جلسه هتل با تیم مجرب و کترینگ حرفه ای ساعات خوشی را برای بیزینس کاران رقم می زند.

از جمله برنامه هایی که هتل برای سرگرمی مهمانان در نظر دارد، ساعت شادی و خنده است. خدمات شاتل توک توک، منوی ویژه بچه ها و وعده برانچ یک شنبه ها از دیگر خدمات هتل به شمار می فرایند.

فاصله هتل گرند سوخومویت بانکوک تا اماکن و جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا کلیسای جاسماران: 0.1 کیلومتر

فاصله تا ایستگاه قطار نانا: 0.2 کیلومتر

فاصله تا پارک لومپینی: 1.6 کیلومتر

فاصله تا مرکز خرید گایسورن ویلج: 1.7 کیلومتر

فاصله تا بازار پراتونام: 2 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم سی لایف: 2.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 599

به "هتل گرند سوخومویت بانکوک؛ اقامتگاهی لوکس برای مشکل پسندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل گرند سوخومویت بانکوک؛ اقامتگاهی لوکس برای مشکل پسندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید