مقایسه سوبارو اسنت با پایلوت هوندا

به گزارش مجله گذر عمر، سوبارو اسنت و پایلوت هوندا از نظر سگمنت بسیار شبیه یکدیگر هستند که در این گزارش به آنالیز آن ها پرداخته ایم.

مقایسه سوبارو اسنت با پایلوت هوندا

به گزارش خبرنگاران، بسیاری از خودروهای شاسی بلند لوکس هستند که در بازار خواستار زیادی دارند، از جمله این خودروها می توان به سوبارو اسنت و پایلوت هوندا اشاره نمود که هواداران خاص خود را دارد. در حقیقت، سوبارو اسنت و پایلوت هوندا این روز ها خودروهای بسیار شیکی هستند و می توان آنها را جزو برترین شاسی بلندها در نظر گرفت.

این وسایل نقلیه کاربردی به سرعت از مینی ون ها به عنوان برترین انتخاب برای رانندگان خانوادگی که احتیاج به هفت یا هشت جایگاه دارند، جایگزین می شوند.

هوندا پایلوت یک خودرو قدیمی در میان مدل های سایز میانه سه ردیفه است. این خودرو که در سال 2003 معرفی گردید، یکی از اولین نمونه های شاسی بلند کراس اوور با جایگاه های هفت یا هشت نفره بود که پیش از بسیاری از خودروهای دیگر مانند نیسان پثفایندر، کیا سورنتو و شورولت تراورس که از آن موقع محبوب شده اند، بود.

سوبارو، مدل اسنت خود را در سال 2019 پس از 5 سال معرفی کرد؛ خودروی سه ردیفه قبلی آن ترایبکا بود که خریداران زیادی را جذب نکرد. با این حال، ما فکر می کنیم که طراحی معمولی تر آسنت باعث می گردد فروش آسان تر و رقیب قوی تری برای وسایل نقلیه معتبری مانند هوندا پایلوت باشد.

برای مقایسه مشخصات دقیق هوندا پایلوت 2021 و سوبارو اسنت 2021 ادامه مطلب را بخوانید.

اسنت: سوبارو مصرف سوخت EPA اسنت را 33 کیلومتر بر کیلوگرم در شهر و 43 کیلومتر بر ساعت برای بزرگراه برای سطوح پایه و تریم پریمیوم آن تخمین می زند. رتبه بندی برای مدل های سطح بالا محدود و تورینگ 32 کیلومتر بر ساعت است.

پایلوت: هوندا پایلوت با دیفرانسیل جلو، نسخه کارآمدتر این شاسی بلند سایز میانه است، با رتبه بندی مصرف سوخت EPA با 32 کیلومتر بر ساعت درشهر و 43 کیلومتر بر ساعت در بزرگراه است.

سوبارو در رده مصرف سوخت کمی کمتر از هوندا است. اسنت پایه با دیفرانسیل AWD استاندارد، در رانندگی شهری کارآمدتر از هوندا پایلوت با دیفرانسیل جلو است و سوبارو با اضافه کردن AWD به پایلوت این مزیت را حفظ می نماید. علیرغم اینکه تریم های محدود و تورینگ سطح بالا اسنت کارایی کمتری دارند.

پایلوت: در پایلوت، مهم نیست که کدام تریم را انتخاب کنید، تمام مجموعه های این خودرو با ایمنی هوندا Sensing شامل تشخیص برخورد رو به جلو و هشدار تصافات ارائه می گردد. بعلاوه این خودرو مجهز به عملکرد کاهش خروج از جاده، کروز تطبیقی، یاری حفظ خطوط و هشدار خروج از خط است. علاوه بر این با نور بالا اتوماتیک و نظارت بر فشار باد لاستیک ارائه می گردد.

مدل EX پایلوت و تمام تریم های بالای آن دارای نظارت نقطه کور و مانیتور ترافیک متقابل عقب هستند. سوبارو به علت ارائه لیست طولانی تری از یاری های راننده، از جمله دوربین 180 درجه جلو، تشخیص برخورد معکوس با ترمز اتوماتیک، و چراغ های جلوی جوابگو به فرمان، که هوندا هیچ کدام از آن ها را در پایلوت ارائه نمی نماید، برنده رده ایمنی است.

اسنت: سطح تریم پایه سوبارو اسنت با تودوزی پارچه ای، جایگاه های جلو دستی، کنترل آب و هوای سه منطقه ای، نمایشگر اطلاعات تفریح 6.5 اینچی، درب عقب برقی و چراغ های جلو LED عرضه می گردد.

در تریم پریمیوم، جایگاه راننده برقی، گرمکن جایگاه های جلو، برف پاک کن جلو، کنترل های HVAC جایگاه های عقب و نمایشگر 8.0 اینچی تفریح ارائه می گردد. بسته آپشن Premium Convenience یک آینه عقب کم نور اتوماتیک و ترمز اتوماتیک معکوس را اضافه می نماید. پکیج اسپورت به شما سانروف پانوراما و ناوبری می دهد.

مدل های محدود جایگاه سرنشین جلو برقی، فرمان گرم شونده و جایگاه های عقب، روکش چرمی و ورود بدون کلید غیرفعال را اضافه می نمایند. بسته ورزشی محدود دارای ارتقای استریو، سانروف و ناوبری است. تریم تور دارای جایگاه های جلو تهویه شونده، ناوبری و آینه دید عقب مبتنی بر دوربین است.

پایلوت: مدل ورودی هوندا پایلوت LX دارای سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک سه منطقه ای، جایگاه برای هشت سرنشین، صفحه نمایش اطلاعات تفریح 5.0 اینچی و چراغ های جلو LED است. نسخه EX با کنترل های ردیف دوم و تهویه مطبوع، صفحه نمایش لمسی 8.0 اینچی، جایگاه راننده برقی در 10 جهت، جایگاه های جلوی گرم کن و چراغ های مه شکن LED ارائه می گردد.

تریم EX-L دارای آینه عقب کم نور اتوماتیک، فرمان با روکش چرمی، جایگاه برقی سرنشین جلو، روکش چرمی، سانروف و درب عقب برقی است. بسته نسخه ویژه پایلوت به شما یک درب عقب هندزفری می دهد. تریم تورینگ به روشنایی کابین، ناوبری و گرمکن جایگاه های عقب یاری می نماید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 970

به "مقایسه سوبارو اسنت با پایلوت هوندا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه سوبارو اسنت با پایلوت هوندا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید