مدیرعامل استقلال خوزستان: ما و فدراسیون تخلفی مرتکب نشده ایم

به گزارش مجله گذر عمر، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان معتقد است که این باشگاه و فدراسیون فوتبال، تخلفی در بسته ماندن پنجره نقل وانتقالاتی آبی های اهوازی مرتکب نشده اند.

مدیرعامل استقلال خوزستان: ما و فدراسیون تخلفی مرتکب نشده ایم

کیوان بابادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره ناکامی این باشگاه در جذب یک بازیکن ایرانی شاغل در خارج از کشور، به علت بسته بودن پنجره نقل وانتقالاتی خارجی گفت: ما برای جذب یک بازیکن ایرانی که خارج از کشور بازی می نماید، اقدام کردیم و متوجه شدیم که سامانه TMS اعلام خطا می نماید. این سامانه به ما اجازه ثبت بازیکن را نمی داد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا پول هرلیسون کایون بازیکنی که سبب بسته شدن پنجره نقل وانتقالاتی استقلال خوزستان شده، پرداخت شده است یا خیر، توضیح داد: پول بازیکن خارجی پرداخت شده، اما به خاطر تحریم ها دیر به حساب او نشسته است. پرداخت این پول به وسیله فیفا تأیید شده است و مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص اینکه فدراسیون فوتبال متعهد به پرداخت مبلغ موردنظر به بازیکن فوق بود و چنین کاری انجام نداد، اظهار داشت: امروز (دوشنبه) نشستی با مدیران فدراسیون فوتبال خواهیم داشت. در این موضوع، ما و فدراسیون تخلف نکرده ایم. اینگونه نیست که تصور می گردد و نمی دانم چرا به این موضوع دامن زده شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1098

به "مدیرعامل استقلال خوزستان: ما و فدراسیون تخلفی مرتکب نشده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل استقلال خوزستان: ما و فدراسیون تخلفی مرتکب نشده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید