مدیران دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی وعده حل مسائل رفاهی دانشجویان دادند

به گزارش مجله گذر عمر، جلسه مشترک شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با مسئولان دانشجویی این دانشگاه با هدف آنالیز آنالیز مسائل دانشجویان در حوزه تغذیه، نقلیه و خوابگاه های دانشجویی برگزار گردید.

مدیران دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی وعده حل مسائل رفاهی دانشجویان دادند

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، جلسه مشترک شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با مسئولان دانشجویی این دانشگاه با هدف آنالیز آنالیز مسائل دانشجویان در حوزه تغذیه، نقلیه و خوابگاه های دانشجویی برگزار گردید.

براساس تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه ساعت بازگشت به خوابگاه برای دانشجویان دختر تا ساعت 23 افزایش یافت. به گفته دبیر شورای صنفی این دانشگاه، پیگیری برای تغییر ساعت ورود دانشجویان دختر به خوابگاه از اول ماه مبارک اجرا شده بود که با مخالفت مسئولان دانشگاه روبرو می شد که در نهایت برای یک هفته آخر ماه مبارک موافقت شد دانشجویان دختر تا ساعت 23 برای بازگشت به خوابگاه فرصت داشته باشند.

بعلاوه در این جلسه مساله کمبود کمد و تخت در برخی اتاق ها مطرح شد که مسئولان دانشگاه وعده دادند این وسایل هرچه زودتر برای اتاق ها مهیا گردد.

براساس گزارش این تشکل دانشجویی مساله کمبود ماشین لباسشویی در برخی طبقات خوابگاه دانشجویی نیز در این جلسه مطرح و قرار شد تعدادی دستگاه لباسشویی در خوابگاه ها مستقر گردد.

اسکان دانشجویان در اتاق های تخلیه شده نیز به مرور انجام می پذیرد.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد می توانند مسائل و کمبود های خوابگاه ها را به وسیله صفحه ایجاد شده در گوگل فرم به نشانی (https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdtt0oCNEA2sC4a7m3x-4LsrDu6co8VZfK2pxzVgtIfyi9eMg/viewform?usp=sf-link) به اطلاع مسئولان دانشگاه برسانند.

در این جلسه مسائل مربوط به امور تغذیه هم مطرح و مقرر شد ناظر دانشجویی دوباره در سلف سرویس ها مستقر گردد. بعلاوه معاونت فرهنگی دانشگاه قول داد که مسائلی نظیر کاهش کیفیت غذا، معطل شدن دانشجو ها در صف دریافت غذا، کمبود غذا و ... را به پیمانکار سلف سرویس تذکر دهد.

افزایش نیرو های شاغل در سلف سرویس، تغییر پیمانکار سلف و فرهنگ سازی درخصوص تفکیک زباله ها به ویژه زباله های خوارکی و کاهش اسراف غذا از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

شورای صنفی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این جلسه مسائل مرتبط با حمل و نقل دانشجویان را مطرح کردند؛ مسائلی که مانند کمبود سرویس ها، نامناسب بودن نحوه سرویس دهی و... مطرح شد.

مدیر واحد نقلیه درخصوص درخواست دانشجویان مبنی بر کاهش سرفاصله زمانی سرویس ها اظهار کرد: شرکتی که با ان قرارداد داریم از این بیشتر سرویس در اختیارمان قرار نمی دهد و به علت قراردادی که تا انتها این نیمسال با شرکت فعلی داریم امکان لغو قرارداد و تغییر شرکت تا انتها این نیمسال وجود ندارد و برخی از مسائل اصلی ما از کم کاری های شرکت نشات می گیرد. البته ما حداکثر کوشش خود را خواهیم داشت تا با بودجه و امکانات فعلی مان برترین شرایط را برای رفاه دانشجویان فراهم کنیم.

وی وعده داد که از سال تحصیلی نو تعداد سرویس های نقلیه افزایش یابد و تعدادی سرویس هیبریدی هم به چرخه نقلیه افزوده گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1124

به "مدیران دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی وعده حل مسائل رفاهی دانشجویان دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیران دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی وعده حل مسائل رفاهی دانشجویان دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید