متحد ترامپ از او خواست شکست را بپذیرد

به گزارش مجله گذر عمر، یکی از متحدان قدیمی دونالد ترامپ یکشنبه گفت زمان آن فرا رسیده تا رئیس جمهوری آمریکا به این بازی بی ثمر خود برای تغییر دادن نتایج انتخابات سوم نوامبر سرانجام دهد. او تیم حقوقی ترامپ را مایه شرم ملی توصیف کرد.

متحد ترامپ از او خواست شکست را بپذیرد

به گزارش خبرنگاران، کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی که از متحدان وفادار دونالد ترامپ است، در مصاحبه با ای بی سی گفت که رئیس جمهوری آمریکا از ارائه هرگونه مدرکی مبنی بر تقلب ناکام مانده است و تیم حقوقی او به هم ریخته است و زمان آن است تا کشور در اولویت قرار بگیرد.

او گفت: اگر شما مدرکی از تقلب دارید، ارائه کنید.

کریستی همچنین از کوشش وکلای ترامپ برای تخریب چهره فرمانداران جمهوری خواهی که با ادعاهای او همراهی نکردند، انتقاد کرد. کریستی با اشاره به اتهام زنی سیدنی پاول به براین کمپ فرماندار جمهوری خواه جورجیا گفت: صادقانه بگویم که رفتار تیم حقوقی رئیس جمهوری آمریکا یک شرم ملی است.

جورجیا بعد از درخواست روز شنبه کمپین ترامپ، بار دیگر بازشماری انجام خواهد داد اما بسیار بعید است که این بازشماری هم شکست انتخاباتی ترامپ را تغییر دهد. بایدن در این ایالت مقابل ترامپ به دو درصد رجحان یا به عبارتی 12 هزار و 670 رای بیشتر دست یافته است. ترامپ فعلا به شکست اذعان ننموده است.

کریس کریستی یکشنبه گفت: این رفتار عصبانی نماینده از سوی هر وکیلی به شمار می رود. وکلای ترامپ به صورت علنی اتهامات بیشماری مطرح می نمایند اما تا به امروز آنها را در دادگاه بیان ننموده اند چون در آنجا تبعاتی برای ارائه اطلاعات غلط وجود دارد.

او از جمله به سیدنی پاول اشاره نمود که یکی از وکلایی بود که پنج شنبه در کنفرانس خبری گروه حقوقی دونالد ترامپ حاضر شده بود و بدون ارائه شواهد گفت که سامانه رای گیری الکترونیکی در آمریکا میلیون ها رای را به نفع جو بایدن جابه جا نموده است؛ ادعایی که خود ترامپ هم چند بار تکرار نموده است. روز یکشنبه ستاد دونالد ترامپ در بیانیه ای گفت که خانم پاول عضو گروه حقوقی ترامپ نیست اما ترامپ چند روز پیش در توییتش به طور معین نام سیدنی پاول را هم به عنوان عضوی از گروه حقوقی اش ذکر نموده بود.

کریس کریستی همچنین تاکید نمود: بیرون دادگاه ادعای تقلب هست اما وقتی آنها به داخل دادگاه ها می فرایند، بحث تقلب را مطرح نمی نمایند و حرفی از تقلب نمی زنند. ببینید، من هوادار رئیس جمهور بوده ام. من دو بار به او رای داده ام اما انتخابات تبعاتی دارد و ما نمی توانیم طوری رفتار کنیم که گویی اتفاقی که اینجا رخ داده است، اتفاق نیفتاده است.

این فرماندار سابق نیوجرسی اضافه کرد: اگر شما تمایلی ندارید که جلو بیایید و مدرک ارائه کنید، به معنای آن است که مدرکی وجود ندارد. این کشور چیزی است که بیش از همه اهمیت دارد. همانقدر که من جمهوری خواه قدرتمندی هستم و عاشق حزبم هستم، این کشورم است که باید در صندلی اول قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 381

به "متحد ترامپ از او خواست شکست را بپذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متحد ترامپ از او خواست شکست را بپذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید