تور ارزان فرانسه: مارسیال گزینه جانشینی هالند در دورتموند

به گزارش مجله گذر عمر، مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ مورد توجه باشگاه بوروسیا دورتموند قرار گرفته است.

تور ارزان فرانسه: مارسیال گزینه جانشینی هالند در دورتموند

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، ارلینگ هالند بند فسخ 75 میلیون یورویی در قراردادش با بوروسیا دورتموند دارد و این بند تابستان آینده قابلیت فعال شدن دارد، به همین علت احتمال جدایی اش از این تیم آلمانی در خاتمه فصل بسیار است. به همین دلیل مدیران باشگاه دورتموند گزینه هایی را برای جانشینی این مهاجم نروژی در نظر گرفته اند.

براساس گزارش سایت 90Min؛ مدیران باشگاه بوروسیا دورتموند در صورتی که تابستان آینده هالند را از دست بدهند، آنتونی مارسیال را به اسم گزینه جانشینی این مهاجم جوان در نظر گرفته اند. مهاجم فرانسوی شیاطین سرخ که تا سال 2024 با منچستریونایتد قرارداد دارد، صندلی ثابتی در ترکیب تیم تحت راهنمایی اولگنار سولسشایر نداشته است و حالا با بازگشت کریستیانو رونالدو به این تیم، کار او سخت تر از گذشته شده است، برای همین دورتموند می تواند با ارائه پیشنهادی خوب او را برای پیوستن به جمع زردپوشان وستفالن متقاعد کند. این مهاجم 25 ساله از سال 2015 در منچستریونایتد عضویت دارد و تا به امروز در 264 بازی 78 گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

ارلینگ هالند 21 ساله که ارزش کنونی اش در بازار نقل وانتقالات 130 میلیون یوروست و تا سال 2024 با دورتموند قرارداد دارد، تا به امروز در 67 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 68 گل زده را هم به ثبت رسانده است. از چلسی، منچستریونایتد، پاری سن ژرمن، رئال مادرید، بارسلونا و لیورپول به اسم اصلی ترین مشتریان این مهاجم نروژی یاد شده است.

اخیراً نشریه آلمانی بیلد چاپ برلین مدعی شده بود که مدیران باشگاه بوروسیا دورتموند، تیمو ورنر مهاجم آلمانی چلسی را به اسم جانشین هالند در نظر گرفته اند و در صورتی که این مهاجم نروژی قصد جدایی از جمع دورتموندی ها را داشته باشد، سراغ به خدمت گرفتن مهاجم پیشین لایپزیگ خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 857

به "تور ارزان فرانسه: مارسیال گزینه جانشینی هالند در دورتموند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: مارسیال گزینه جانشینی هالند در دورتموند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید