فرار مارها سلطان مارگیر را لو داد ، مرد تهرانی در خانه اش مارهای سمی و خطرناک پرورش می داد ، او این اندازه مار سمی را چه می کرد؟

به گزارش مجله گذر عمر، یکی از خبرهای جالب توجهی که روز 9خردادماه سال 1372در صفحه حوادث روزنامه خبرنگاران منتشر شد به دستگیری مرد مارگیری می پرداخت.

فرار مارها سلطان مارگیر را لو داد ، مرد تهرانی در خانه اش مارهای سمی و خطرناک پرورش می داد ، او این اندازه مار سمی را چه می کرد؟

به گزارش خبرنگاران، این مرد مارگیر در خانه اش انواع مارهای سمی را پرورش می داد و حتی آنها را به کشورهای دیگر صادر می کرد اما بعد از آنکه تعدادی از مارها از دستش فرار کردند و با ورود به کوچه باعث وحشت همسایه ها شدند، این مرد دستگیر شد.

در این گزارش آمده است: درویش علی مارگیر، معروف به سلطان مارگیرها که همه او را در خیابان مولوی می شناسند در خانه اش مارهای سمی را پرورش می داد و به مشتریان خود در هند و کشورهای دیگر می فروخت.

در ایران هم معرکه گیرها مشتریان او بودند. روز گذشته چند مار سمی از غفلت مرد مارگیر استفاده کردند و به کوچه راه یافتند و موجب رعب و وحشت ساکنان منطقه شدند.

به همین علت با شکایت اهالی محله این مرد دستگیر و مارهای او به وسیله آتش نشانی توقیف شد. مارهای توقیف شده از 20سانت تا یک متر طول داشتند و مرد مارگیر اعتراف کرد که تعدادی از آنها را به شیخ نشین های عرب می برده و می فروخته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 خرداد 1402 بروزرسانی: 9 خرداد 1402 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1294

به "فرار مارها سلطان مارگیر را لو داد ، مرد تهرانی در خانه اش مارهای سمی و خطرناک پرورش می داد ، او این اندازه مار سمی را چه می کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرار مارها سلطان مارگیر را لو داد ، مرد تهرانی در خانه اش مارهای سمی و خطرناک پرورش می داد ، او این اندازه مار سمی را چه می کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید