عزیزبک آمانوف به استقلال پیوست

به گزارش مجله گذر عمر، عزیزبک آمانوف امروز با حضور در باشگاه استقلال و ملاقات با مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد نهایی و رسمی خود را به مدت 2 سال و نیم به امضا رساند.

عزیزبک آمانوف به استقلال پیوست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، عزیزبک آمانوف بازیکن 24 ساله استقلال، متولد منطقه زرافشان در استان نوایی ازبکستان است. او در سال 2017 و ملاقات برابر بخارا، اولین بازی رسمی خود در لیگ ازبکستان را با لباس لوکوموتیو تاشکند انجام داد. این بازیکن رکورد جالبی را به ثبت رسانده و در زمان حضور در تیم سابق خود، به جز پست دروازه بانی در تمامی پست های دیگر به میدان رفته است.

این بازیکن 173 سانتی متری و چپ پای ازبکی، فوتبالش را از رده های پایه لوکوموتیو تاشکند شروع کرد و به جز یک مدت کوتاه که به صورت قرضی راهی بخارا شده بود، تنها لباس لوکوموتیو را بر تن نموده است.

آمانوف که به همراه لوکوموتیو تاشکند 2 قهرمانی لیگ ازبکستان را به دست آورده، در رده های پایه کشورش از جمله تیم های ملی زیر 20 و زیر 23 سال حضور داشته و 3 بار نیز برای تیم ملی بزرگسالان ازبکستان از جمله ملاقات با سوئد به میدان رفته و یک گل هم مقابل تیم ملی مالزی به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1040

به "عزیزبک آمانوف به استقلال پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزبک آمانوف به استقلال پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید