زیردریایی Nexus؛ یک سینمای واقعی در زیر دریا!

به گزارش مجله گذر عمر، شرکت هلندی Dutch outfit که در ساخت دریایی های خصوصی و تجاری تخصص دارد، به تازگی از سری تازهی از زیردریایی ها رونمایی کرده است که کاوشگران را به عمق 650 فوت زیر سطح دریا می برد. زیردریایی تازه شامل یک مدل نه نفر و یک مدل کوچکتر هفت نفره است. هر یک از این دو مدل به یک باتری 62 کیلووات ساعتی مجهز شده اند که به آن ها اجازه 18 ساعت کار و 10 بار شیرجه در روز را می دهد.

زیردریایی Nexus؛ یک سینمای واقعی در زیر دریا!

به گزارش خبرنگاران، زیردریایی های Nexus از توانایی منحصر به فرد ناوگان U-Boat Worx برخوردار هستند. این توانایی به کشتی ها اجازه می دهد تا با سهولت از هر جهت مانور دهند. همچنین ده ضربه گیر، قدرت و سرعت بی نظیری را فراهم می کنند. هر دو کشتی دارای پوسته های فشار آکریلیک فوق العاده ای هستند و 25 درصد فضای داخلی بیشتری را نسبت به مدل های رقیب ارائه می دهند.

دریچه ورودی این مدل، بزرگترین دریچه ای است که تا کنون از طریق زیردریایی هایی با این میزان ارائه شده است که حتی برای دسترسی آسان به داخل می توان آن را به یک آسانسور متصل کرد. مدل های Nexus دقیقا مانند زیر مجموعه های مسافرتی محبوب U-Boat Worx، دارای جایگاه های گرداننده هستند تا بدون توجه به مسیری که زیردریایی طی می کند، بهترین چشم انداز را در اختیار کاربران قرار دهد. مخازن غواصی در بالای زیردریایی نصب شده اند تا اطمینان حاصل شود که هیچ دنده مزاحمی این چشم انداز را به هم نمی زند.

این ویژگی مشابه Triton 660/9 AVA و 660/7 AVA Subs می باشد که در دسامبر گذشته رونمایی شدند. نما های بدون مانع به ایجاد یک تجربه سینمایی خیره کننده برای غواصان کمک می کنند. همچنین هر ساب مجهز به یک کنترلر ساده Manta می باشد و مسافران می توانند تحت نظارت ناخدای زیردریایی از آن استفاده کنند.

منبع: robbreport

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1401 بروزرسانی: 3 تیر 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1119

به "زیردریایی Nexus؛ یک سینمای واقعی در زیر دریا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیردریایی Nexus؛ یک سینمای واقعی در زیر دریا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید