در هنگام ثبت نام خودرو هیچ وجهی پرداخت نکنید

به گزارش مجله گذر عمر، کلاهبرداران فضای مجازی از هر فرصت و زمانی برای عملی کردن اعمال و اهداف مجرمانه خود استفاده می نمایند. در پی انتشار بعضی مطالب درباره دعوت از مردم برای ثبت نام و تحویل فوری خودرو به وسیله بعضی افراد سودجو به ویژه در فضای مجازی، پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو اطلاعیه ای را برای مطلع سازی متقاضیان منتشر کرد.

در هنگام ثبت نام خودرو هیچ وجهی پرداخت نکنید

در این اطلاعیه تاکید شده، بخشنامه های مربوط به نحوه و شرایط فروش محصولات شرکت ایران خودرو صرفا به وسیله سایت رسمی این شرکت به نشانی esale.ikco.ir منتشر می گردد.

این اطلاعیه با اشاره بر عدم دریافت وجه در زمان ثبت نام از متقاضیان، عنوان نموده است، پس از سرانجام فرآیند ثبت نام به وسیله سایت فروش محصولات، کد پیگیری به فرد متقاضی اختصاص یافته و به وی اعلام می گردد.

بیشتر بخوانید: آخرین شرایط فروش فوری ایران خودرو

بعلاوه با انجام مراسم قرعه کشی برای هر یک از طرح های فروش، به منتخبین پیامکی از سر شماره 300096440 به شماره تلفن اعلامی آنها ارسال می گردد. افزون بر این، نتایج هر قرعه کشی در پروفایل شخصی متقاضیان در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو قابل مشاهده بوده و متقاضیان می توانند در تماس با 096440 نیز، از نتیجه ثبت نام خود مطلع شوند.

تمامی قراردادهای تحویل شده به مشتریان و منتخبین قرعه کشی، ممهور به مهر نمایندگی مجاز بوده و بنابراین، اسناد قراردادهای تحویل شده به وسیله شرکت ها و یا افرادی که خود را منتسب به ایران خودرو می نامند، بی اعتبار بوده و فاقد ارزش قانونی است.

برای پیش ثبت نام خودرو و یا اطلاع از نتایج قرعه کشی فروش خودرو، وب سایت های رسمی شرکت های خودرو ساز و رسانه های معتبر تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی هستند، بنابراین صرفاً به سامانه های اعلام شده مراجعه و از رفتن به سایر سایت ها و دانلود اپلیکیشن های مختلف جداً خودداری نمایند.

در نتیجه هرگونه پرداخت در صورت برنده شدن، صرفا به وسیله درگاه رسمی شرکت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و پروفایل شخصی متقاضیان و منتخبین شرکت در قرعه کشی قابل پرداخت بوده و شرکت ایران خودرو هیچ گونه مسوولیتی در مورد ثبت نام ها و پرداخت های خارج از شرایط عنوان شده ندارد.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران مطالعه کنید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1150

به "در هنگام ثبت نام خودرو هیچ وجهی پرداخت نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در هنگام ثبت نام خودرو هیچ وجهی پرداخت نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید