ام وی ام ایکس 55، کراس اوور خاص بازار ایران

به گزارش مجله گذر عمر، کراس اوور خاص شرکت مدیران خودرو کم کم دارد در خیابان ها خود نمایی می نماید، گرچه تعداد محدودی عرضه شده اما هواداران زیادی دارد، این خودرو جزو خودروهای خوشنام در بازارهای جهانی چون برزیل و روسیه می باشد.

ام وی ام ایکس 55، کراس اوور خاص بازار ایران

چندی پیش در سال 2017 و نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت نیز مورد نمایش نهاده شد و بعد آن در کشور آلمان توسط بعضی رسانه های آلمانی مورد تست و آنالیز نهاده شد و همگان را تحت تاثیر قرار داد.

طراحی ایکس 55 پخته و منحصر به فرد است و می توان گفت تلفیقی از مدرن و کلاسیک می باشد، که این گونه طراحی ها را می توان در خودروهای اروپایی به ویژه محصولات فولکس واگن یافت.

ایکس 55 دارای اندازه و ابعاد خیلی مناسب می باشد که هم کاربرد آن را در شهر و هم استفاده خانوادگی موثر و مفید می نماید. داخل این خودرو نیز طراحی ساده و در عین حال پخته ای به سبک خودروهای اروپایی دارد که معمولا ساده اما ماندگار می باشند.

اما این کراس اوور در قلب تپنده خود یک موتور 1.5 لیتری توربو دارد، این موتور طراحی شرکت معروف اتریشی AVL می باشد که برای بسیاری از خودروسازان مطرح طراحی موتور آنها را انجام داده و توربو شارژ این خودرو نیز ماحصل شرکت معروف و مطرح هانیوال می باشد.

ایکس 55 در بخش ایمنی نیز با لیست کامل و مجهز آمده تا خیال خریداران خود را نیز راحت کند، ایربگ های جلو و جانبی، سیستم پایداری الکترونیکی (ESP)، کنترل ضد لغزش (TCS)، کنترل در سر بالایی (HHC) در کنار بدنه مستحکم فولادی نوید یک خودروی ایمن را می دهد.

در بخش امکانات رفاهی نیز ایکس 55 امکانات کاملی را به خریداران ارائه می نماید که شامل: جایگاه برقی راننده، سان روف برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد و دوربین 360 درجه در کنار یک آپشن خاص و منحصر به فرد که ساعت هوشمند برای روشن کردن خودرو و کنترل شیشه ها می باشد. این آپشن در هیچ کدام از خودروهای هم سطح ایکس 55 و حتی بالاتر نیز وجود ندارد و به عنوان آپشن خاص این خودرو شناخته می گردد.

در مجموع این خودرو با توجه به شرایط فروش اقساطی بلندمدت و تحویل کوتاه مدت، طراحی خاص و دوست داشتنی، فضای داخلی مناسب، قدرت بالای موتور و گیربکس، امکانات کامل ایمنی و رفاهی می تواند برای آنهایی که به دنبال یک خودرو خاص و معقول با امکانات و قدرت بالا می باشند گزینه ای ایده آل باشد.

*خبرنگاران مسئولیتی در برابر صحت مطالب تبلیغاتی ندارد و راستی آزمایی محتوای تبلیغ بر عهده مخاطب می باشد*

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 487

به "ام وی ام ایکس 55، کراس اوور خاص بازار ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ام وی ام ایکس 55، کراس اوور خاص بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید