خوشگذرانی در فیلیپین ، این کاراها را در سفر به فیلیپین انجام دهید (تور فیلیپین)

به گزارش مجله گذر عمر، این کشور بخاطر داشتن هزاران جزیره با سواحل شنی و آب شفاف، جنگل های باشکوه، آتشفشان های فعال و شهرهای پیشرو به خود می بالد. ما 10 مکانی را که وقتی در فیلیپین هستید باید ببینید برایتان انتخاب کردیم. بعلاوه در این مقاله می گوییم چرا باید به این مکان ها بروید. تا انتهای این مقاله که در خصوص برترین های کشور فیلیپین در سفر به فیلیپین، تماشای جاهای دیدنی فیلیپین و بعلاوه خوشگذرانی در فیلیپین است. با خبرنگاران همراه باشید.

خوشگذرانی در فیلیپین ، این کاراها را در سفر به فیلیپین انجام دهید (تور فیلیپین)

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

در بازار بزرگ اس ام خرید کنید

مرکز خرید فوق العاده بزرگ در مجموعه جاهای تماشای فیلیپین در سفر به فیلیپین در شهر مندالویونگ مثل یک بهشت برای افرادیست که عاشق خریدکردن هستند. در طبقه های مختلف این مکان برخی از معروف ترین برندهای دنیا دیده می گردد. بعلاوه پیست اسکیت سواری، مرکز بولینگ، سینما و تفریح های متنوع دیگر هم آنجا وجود دارد.

به پارک ملی صد جزیره بروید

124 جزیره که در خلیج لینگاین واقع شده اند، از داخل هواپیما منظره زیبایی دارند. این پارک از جاهای تماشای فیلیپین در سفر به فیلیپین، نمونه بارزی از طبیعت دست نخورده است.تنها 3 جزیره گاورنر، کوزون و چیلدرینز برای دنیاگردی پیشرفته اند.تنوع بزرگ زیستی اینجا را کاوش کنید.این پارک زیستگاه گیاهان و حیوانات در معرض خطر متعددی است.

به غار هیناگدانان بروید

در سفر به فیلیپین در مجموعه جاهای تماشای فیلیپین غارهای تاریخی زیرزمینی با زیبایی فوق العاده خود همه را شگفت زده می نمایند. بازتماشامایندگان می توانند به تالارهای نورانی طبیعی بروند جایی که استالاکتیت های آویزان، استالاگمیت های برآمده و حوضچه ها نمایی سورئال را ایجاد نموده اند.

به تپه های شکلاتی بروید

برای خوشگذرانی در فیلیپین این اثر طبیعی در بوهول یافت شده و مطمئنا به عنوان یکی از محبوب ترین جاذبه های کشور در سفر به فیلیپین شناخته می گردد. 1260 تپه برآمده و قهوه ای مثل شکلات که از نقاط مختلف مشاهده می شوند.

برای تعطیلات به جزیره پالاوان بروید

پالاوان در سفر به فیلیپین و خوشگذرانی در فیلیپین بزرگترین جزیره و بعلاوه معروف ترین مکان برای گذراندن تعطیلات است. طبیعت آنجا دست نخورده و قابل تحسین است. از کوه های صخره ای و جنگل باشکوه گرفته تا سواحل سفید شنی و آب صاف و زلال در این جزیره دیده می گردد.

به مانیل بروید

مرکز فیلیپین، مانیل، جاذبه های دنیاگردی زیادی دارد که توقعات هرکس را رفع می نماید. پارک اقیانوسی، باغ وحش، موزه ها و تعدد مراکز خرید و رستوران ها تجربه کاملی از آنجا می سازد.مرکز فیلیپین مرکز تجارت است و سالیانه بیش از 1 میلیون نفر دنیاگرد را جذب می نماید.

در جزیره پانگلاو ریلکس کنید

همچون بسیاری از جزیره های فیلیپین، منظره پانگلاو از سواحل شنی تا تپه ها و کوه ها برای خوشگذرانی در فیلیپین فرق دارد. این جزیره مکانی عالی برای آفتاب گرفتن، موج سواری، پرش، تماشای دلفین ها، غواصی، تخته سواری و حتی ماهیگیری است.فرصت لذت بردن از خورشید و آب صاف و زلال را در این جزایر بینظیر از دست ندهید.این جزیره استراحتگاه ها، کلوب ها و رستوران های زیادی نیز دارد.

در کوه پیناتوبو پیاده روی کنید

در رشته کوه کابوسیلان در جزیره لوزون یک آتشفشان فعال دیده می گردد. در قله کالدرا دریاچه پیناتوبو وجود دارد که منظره زیبایی را برای بازتماشامایندگان ایجاد نموده است و این ناحیه را منطقه ای معروف برای پیاده روی در فیلیپین نموده است.از یک تجربه پیاده روی عالی و منظره ها متنوع که از بالا دیده می گردد لذت ببرید.

به چشمه آب گرم ال نیدو بروید

این منطقه حفاظت شده برای خوشگذرانی در فیلیپین برترین ساحل و جزیره در کشور است. این منطقه با صخره های بلند خود در چشمه های تازه آب گرم همه را شگفت زده میکند. گردش در این منطقه با قایق یکی از محبوب ترین فعالیت ها است. البته در کنار آفتاب گرفتن و شناکردن.یک مکان واقعا زیبا، که امکان فعالیت های متعدد در فضای باز و گشت و گذار را فراهم می نماید.

آتشفشان مایون

این کوه با قله مخروطی زیبای خود که یکی از متقارن ترین اشکال در دنیا است همه را شگفت زده می نماید و یک زیبایی طبیعی واقعی است. البته زیبایی هزینه هایی هم دارد; این آتشفشان فعال و خطرناک است و خاکسترهایی به بیرون پرتاب می نماید که اگر صخره نوردی آنجا باشد او را می کشد.از تماشای های اطراف می توان بازدید کرد و بعلاوه میتوان از کوه از فاصله دور تماشا کرد. البته ماجراجویان با وجود خطرناک بودن فرصت بالارفتن از این کوه را از دست نمی دهند

منبع: همگردی
انتشار: 30 دی 1401 بروزرسانی: 30 دی 1401 گردآورنده: dlgozar.ir شناسه مطلب: 1241

به "خوشگذرانی در فیلیپین ، این کاراها را در سفر به فیلیپین انجام دهید (تور فیلیپین)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشگذرانی در فیلیپین ، این کاراها را در سفر به فیلیپین انجام دهید (تور فیلیپین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید